3 juli: Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
bron: FoodPro Network
GOIRLE - Social Media is een steeds belangrijker wordend thema in de voedingsindustrie. Reputatie & Imago spelen een belangrijke rol. In de dagelijkse praktijk krijgt u te maken met Social Media. Hier liggen kansen, maar ook bedreigingen. Tijdens de Masterclass krijgt u praktische tips. Enerzijds om kansen te benutten, anderzijds om bedreigingen te beheersen.
Doel
Het doel van deze training is het optimaal benutten en beheersen van Social Media. U krijgt hiervoor de kennis aangereikt. De cursist heeft na afloop van deze training voldoende kennis en inzicht om binnen de eigen werksituatie Social Media optimaal te kunnen benutten en beheersen.
Punten die aan bod komen:
- Hoe genereer ik meer omzet / leads uit Social Media
- Wat zijn de kansen / wat zijn de bedreigingen?
- Wat werkt wel / wat werkt niet?
- Hoe ziet de toekomst van Social Media eruit
Programma
Van 10.00 tot 13.00. Neem tijdens de training uw eigen laptop & mobile device mee!
U kunt zich aanmelden door het sturen van een e-mail naar: info@foodpro-network.nl met als titel 'Aanmelding Workshop Social Media'
FoodPro Network leden betalen: € 295,- (overige personen betalen € 395,- inclusief lunch)
Wij geven deze training ook Incompany (minimaal 10 aanmeldingen)
Laatste nieuws
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
-
18 apr Meer omzet bij Sligro
-
18 apr Kraft lanceert de Creamy Sauces-lijn
-
18 apr Waardevolle voedingsingrediënten uit koffieprut
-
18 apr Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
-
18 apr CêlaVíta’s nieuwe verpakkingsdesign en communicatieboodschap
-
18 apr Podcast Webinar | Hoe vlieg je een ERP project aan? Het geheim van een succesvolle implementatie
-
18 apr Continu verbeteren stopt niet bij de productieorganisatie
-
17 apr Doorstart voor Ladessa onder The Spreadmaker
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan