De impact van e-commerce
bron: FoodPro Network
ALPHEN - De consument koopt steeds vaker online. Wat betekent dat voor u als producent? Zijn nieuwkomers als Hello Fresh en Picnic een kans of bedreiging? Hoe kunt u inspelen op het veranderende gedrag van consumenten? En welke kansen biedt de digitale revolutie?
Er wordt veel over de rol van e-commerce gesproken, over exponentiele groeicijfers en rooskleurige toekomstperspectieven. Maar ook over keerzijde, over de logistieke uitdagingen en de moeilijkheid een sustainable businessmodel te ontwikkelen. Op 14 juni is er een themabijeenkomst gepland door de provincie Noord-Brabant en Holland Food Camp waarin dit onderwerp nader wordt uitgediept. Key-note speaker Jeroen van de Poll neemt ons mee in de digitaliserende maatschappij en het snel veranderende koopgedrag van de consument in nationale en internationale context. We zijn te gast bij De Jong Cheese in Alphen, een familiebedrijf dat sinds 1995 kazen maakt van hoge kwaliteit. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via j.lanting@n40.nl of via janet.lebbink@theexportnetwork.nl. De kosten bedragen € 50,= (ex-BTW) pp.
TEN the export network biedt advies en support aan food & beverage bedrijven die over grenzen durven te kijken. Zij coördineert exportactiviteiten, stimuleert business development projecten en zet nieuwe internationale trajecten op. Daarnaast professionaliseert TEN bestaande exportactiviteiten en zijn de adviseurs werkzaam voor het SIB-programma (Starters International Business programma van de RVO) voor MKB-bedrijven. Voor meer informatie: www.theexportnetwork.nl of neem contact op voor een afspraak: http://www.theexportnetwork.nl/contact/.
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Mosa Meat start pilot-fabriek op Brightlands campus
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan