De impact van e-commerce

13-06 06:07 | bron: FoodPro Network

ALPHEN - De consument koopt steeds vaker online. Wat betekent dat voor u als producent? Zijn nieuwkomers als Hello Fresh en Picnic een kans of bedreiging? Hoe kunt u inspelen op het veranderende gedrag van consumenten? En welke kansen biedt de digitale revolutie? 

Er wordt veel over de rol van e-commerce gesproken, over exponentiele groeicijfers en rooskleurige toekomstperspectieven. Maar ook over keerzijde, over de logistieke uitdagingen en de moeilijkheid een sustainable businessmodel te ontwikkelen. Op 14 juni is er een themabijeenkomst gepland door de provincie Noord-Brabant en Holland Food Camp waarin dit onderwerp nader wordt uitgediept. Key-note speaker Jeroen van de Poll neemt ons mee in de digitaliserende maatschappij en het snel veranderende koopgedrag van de consument in nationale en internationale context. We zijn te gast bij De Jong Cheese in Alphen, een familiebedrijf dat sinds 1995 kazen maakt van hoge kwaliteit. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via j.lanting@n40.nl of via janet.lebbink@theexportnetwork.nl. De kosten bedragen € 50,= (ex-BTW) pp.  

TEN the export network biedt advies en support aan food & beverage bedrijven die over grenzen durven te kijken. Zij coördineert exportactiviteiten, stimuleert business development projecten en zet nieuwe internationale trajecten op. Daarnaast professionaliseert TEN bestaande exportactiviteiten en zijn de adviseurs werkzaam voor het SIB-programma (Starters International Business programma van de RVO) voor MKB-bedrijven. Voor meer informatie: www.theexportnetwork.nl of neem contact op voor een afspraak: http://www.theexportnetwork.nl/contact/.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
21 aug Duncan Hoy nieuwe CEO Plus
21 aug Belgische voedingsindustrie blijft suikers en vetten reduceren
21 aug FrieslandCampina neemt activiteiten Best Cheese Holland over
21 aug Nederlanders geven 2,3 procent meer uit aan voeding
21 aug 'Vlees zou tot 53 procent duurder moeten zijn'
21 aug Unilever gaat voor afbreekbaar plastic
21 aug Bekijk de recalls in de voedingsindustrie (EU)
21 aug 27 september: Allergenenbeheersing met VITAL
20 aug PepsiCo neemt IsraĆ«lische frisdrankmaker Sodastream over
20 aug Veel belangstelling voor failliete fruittransporteur Mooy
20 aug Deliveroo stopt in tien Duitse steden
20 aug Colruyt investeert in gepersonaliseerde voeding
20 aug Trends die in 2018 voor verandering in de voedingsindustrie zorgen
20 aug Ondernemersacademie Food
20 aug Vision inspectiesystemen controleren de kwaliteit van de etiketten op uw verpakkingen (video)
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie