Carrefour komt met personal shopper en levering binnen 1,5 uur

20-07 06:11 | bron: FoodPro Network

KNOKKE - Supermarktketen Carrefour zet stevig in op een stukje extra service: het bedrijf gaat werken met personal shoppers welke je boodschappen binnen 1,5 uur aan huis bezorgen.

De nieuwe service heet ShipTo en wijst klanten een personal shopper toe, die de bestelling bij elkaar zoekt en alternatieven suggereert als er bijvoorbeeld een artikel niet voorradig is of als er goedkopere alternatieven zijn, bijvoorbeeld door kortingen. De dienstverlening kost vijf euro, die naar de personal shopper gaat.

Als de bestelling volledig is wordt deze binnen het anderhalf uur aan huis bezorgd in een straal van vier kilometer bij de deelnemende winkels.

Samenstelling, voedingswaarden en allergenen

Tijdens de bestelling krijgt de klant via de app voor elk product waardevolle informatie over het gekozen product: samenstelling, voedingswaarde en allergenen. Eens de bestelling geplaatst is, kiest ShipTo automatisch een koerier voor de bestelling. De klant kan de locatie van de koerier op de kaart volgen en ontvangt real-time informatie over de status van zijn bestelling.

Interactieve app

De klant kan met de personal shopper chatten, productfoto’s sturen en de bestelling aanpassen als deze nog niet afgesloten werd. De koerier bezorgt de producten en de kassabon van de winkel.

Carrefour lanceert ShipTo in Knokke-Heist. Carrefour is van plan om de dienst uit te breiden naar andere winkels in de loop van 2018 om zo een totaal van 18 Carrefour winkels en andere winkels en/of ketens te bereiken.

Bron: Carrefour





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 jan Gemuteerd voedsel kan via Canada toch naar Nederland
21 jan Geen EU-onderzoek naar fraude Nederlandse pulsvisserij
21 jan Vleeskennis compleet: terug naar de basis
21 jan Foodfotografie op locatie bij de klant
21 jan Leer de geheimen van healthy food design
18 jan Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
18 jan Mondelez maakt al zijn verpakkingen recyclebaar
18 jan Moederbedrijf Thuisbezorgd ziet omzet in 2018 flink stijgen
18 jan Zoutmonitor: vooral minder zout in industriebrood
18 jan Bied op duizenden machines voor de voedings- en drankenindustrie
18 jan Zero Waste Food Shop weegschalen (video)
17 jan Elke 15 uur een nieuwe vestiging van Starbucks in China
17 jan Lamb Weston / Meijer boekt vooruitgang in duurzaamheidsstrategie
17 jan Twee op de vijf Nederlanders zijn in 2018 minder vlees gaan eten
17 jan McDonald's verliest alleenrecht op merknaam Big Mac
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?