Carrefour komt met personal shopper en levering binnen 1,5 uur

20-07 06:11 | bron: FoodPro Network

KNOKKE - Supermarktketen Carrefour zet stevig in op een stukje extra service: het bedrijf gaat werken met personal shoppers welke je boodschappen binnen 1,5 uur aan huis bezorgen.

De nieuwe service heet ShipTo en wijst klanten een personal shopper toe, die de bestelling bij elkaar zoekt en alternatieven suggereert als er bijvoorbeeld een artikel niet voorradig is of als er goedkopere alternatieven zijn, bijvoorbeeld door kortingen. De dienstverlening kost vijf euro, die naar de personal shopper gaat.

Als de bestelling volledig is wordt deze binnen het anderhalf uur aan huis bezorgd in een straal van vier kilometer bij de deelnemende winkels.

Samenstelling, voedingswaarden en allergenen

Tijdens de bestelling krijgt de klant via de app voor elk product waardevolle informatie over het gekozen product: samenstelling, voedingswaarde en allergenen. Eens de bestelling geplaatst is, kiest ShipTo automatisch een koerier voor de bestelling. De klant kan de locatie van de koerier op de kaart volgen en ontvangt real-time informatie over de status van zijn bestelling.

Interactieve app

De klant kan met de personal shopper chatten, productfoto’s sturen en de bestelling aanpassen als deze nog niet afgesloten werd. De koerier bezorgt de producten en de kassabon van de winkel.

Carrefour lanceert ShipTo in Knokke-Heist. Carrefour is van plan om de dienst uit te breiden naar andere winkels in de loop van 2018 om zo een totaal van 18 Carrefour winkels en andere winkels en/of ketens te bereiken.

Bron: Carrefour





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 mei IRI: Omzet in plantaardige variatie op zuivel in jaar tijd met 11,4% gestegen
21 mei Burgerinitiatief voor Nutriscore
21 mei Heineken: 'Zonder goede data kunnen klanten onze producten niet verkopen.'
21 mei Master Levensmiddelen microbiologie online
21 mei Het verontreinigingsrisico van perslucht beheren (gratis whitepaper)
20 mei Albert Heijn start proef met dynamisch afprijzen van kip en vis
20 mei Refresco ziet volume met 13,4% stijgen
20 mei Nestlé, Carrefour en IBM starten blockchainproject (video)
20 mei Vleesindustrie blijft wereldwijd groeien
20 mei Bizerba bezoekt nationaal en internationaal kampioen Slagerij Kastelein (video)
17 mei Grootste deel voedsel en dranken uit de EU gaat naar Verenigde Staten
17 mei Picnic werkt aan een aparte cao voor e-commerce-bedrijven
17 mei Amazon investeert in maaltijdbezorger Deliveroo
17 mei Nutriscore laat zien: veel ‘verantwoorde’ tussendoortjes niet zo gezond
17 mei Vlees verwerk je met Bizerba! (video)
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?