Carrefour komt met personal shopper en levering binnen 1,5 uur

20-07 06:11 | bron: FoodPro Network

KNOKKE - Supermarktketen Carrefour zet stevig in op een stukje extra service: het bedrijf gaat werken met personal shoppers welke je boodschappen binnen 1,5 uur aan huis bezorgen.

De nieuwe service heet ShipTo en wijst klanten een personal shopper toe, die de bestelling bij elkaar zoekt en alternatieven suggereert als er bijvoorbeeld een artikel niet voorradig is of als er goedkopere alternatieven zijn, bijvoorbeeld door kortingen. De dienstverlening kost vijf euro, die naar de personal shopper gaat.

Als de bestelling volledig is wordt deze binnen het anderhalf uur aan huis bezorgd in een straal van vier kilometer bij de deelnemende winkels.

Samenstelling, voedingswaarden en allergenen

Tijdens de bestelling krijgt de klant via de app voor elk product waardevolle informatie over het gekozen product: samenstelling, voedingswaarde en allergenen. Eens de bestelling geplaatst is, kiest ShipTo automatisch een koerier voor de bestelling. De klant kan de locatie van de koerier op de kaart volgen en ontvangt real-time informatie over de status van zijn bestelling.

Interactieve app

De klant kan met de personal shopper chatten, productfoto’s sturen en de bestelling aanpassen als deze nog niet afgesloten werd. De koerier bezorgt de producten en de kassabon van de winkel.

Carrefour lanceert ShipTo in Knokke-Heist. Carrefour is van plan om de dienst uit te breiden naar andere winkels in de loop van 2018 om zo een totaal van 18 Carrefour winkels en andere winkels en/of ketens te bereiken.

Bron: Carrefour





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
22 okt Starbucks herstructureert haar Europese activiteiten
22 okt Thuisbezorgd.nl breidt online aanbod uit met gratis bezorging van Dunkin’ Donuts
22 okt Tien tips voor een succesvolle SIAL
22 okt Amazon heeft grote supermarktambities
22 okt Foodfotografie op locatie bij de klant
22 okt Handige schoonmaakoplossingen voor de voedingsindustrie: bereik optimale hygiëne en voorkom kruisbesmetting
19 okt Voedingsindustrie herstelt zich verder in 2018
19 okt Nestlé zet satellietwaarneming in om ontbossing voor productie palmolie tegen te gaan
19 okt EFSA: toegenomen verkoop van kant-en-klare voeding draagt bij aan de toename van listeriabesmettingen
19 okt Britse voedingsindustrie voelt gevolgen Brexit
19 okt Tesco opent discountsupermarktketen Jack’s die goedkoper moet worden dan Aldi en Lidl
19 okt Handen drogen is minstens zo belangrijk als handen wassen
18 okt Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 okt Ondernemer Marcel Boekhoorn neemt HEMA over
18 okt Unilever noteert minder omzet in onrustig derde kwartaal
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?