Gepersonaliseerde maaltijdbox op basis van het DNA-profiel
07 nov 2018 06:03
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMSTERDAM - Bilder & De Clercq is in samenwerking met Omnigen en DNAisyou met het concept DNA Foodbox gestart. Het gaat om een gepersonaliseerde maaltijdbox die het mogelijk maakt om gericht af te vallen gedurende een periode van 12 weken. De maaltijdbox is volledig gepersonaliseerd op basis van het DNA-profiel van de consument.
De DNA-foodbox kan worden aangevraagd via DNAfoodbox.com. Consumenten ontvangen eerst een DNA-kit waarmee ze wat wangslijm kunnen afnemen en terugsturen. De wetenschappers van Omnigen analyseren het DNA en bekijken vervolgens welke voeding hierbij past. De voedingexperts van Bilder & de Clercq gaan vervolgens aan de slag met recepten die passen bij het gevonden profiel.
De consument ontvangt vervolgens 12 weken lang een persoonlijke maaltijdbox. Hierin zitten 5 avondmaaltijden en 7 shakes voor het ontbijt en de lunch die volledig zijn afgestemd op het DNA van de consument.
Bron: Maaltijdbox.com
Laatste nieuws
-
28 mrt Jumbo gaat rode paprika, komkommer en bosui zonder plastic verpakking aanbieden
-
28 mrt Wouter Kolk stapt op bij Ahold Delhaize
-
28 mrt Tuinboon maakt chocola in Europa
-
28 mrt Foodwatch stapt naar RCC om misleiding met vrije-uitloopeieren
-
28 mrt Nederland grootste bierexporteur EU
-
28 mrt Gezonder en duurzamer eten kan volgens studie voor hetzelfde geld
-
28 mrt Hogere prijzen stuwen verkopen maker Spa-mineraalwater
-
28 mrt Huishoudens gooien dagelijks wereldwijd miljard maaltijden weg
-
28 mrt 2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector
-
28 mrt Onderzoek naar omkopingsrisico’s bij organisaties
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan