Recordomzet voor Royal Swinkels Family Brewers
bron: FoodPro Network
LIESHOUT - Royal Swinkels Family Brewers heeft in 2018 voor het vierde jaar op rij een recordomzet geboekt. Dat is met name te danken aan de alcoholvrije dranken en merken zoals La Trappe en Rodenbach. Voor Bavaria was de thuismarkt "wederom uitdagend", aldus de brouwer woensdag.
De netto-omzet steeg met 8,2 procent en bedroeg 713,1 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat steeg met ruim 23 procent van 41,1 miljoen euro in 2017 naar 53,8 miljoen euro in 2018.
In 2018 veranderde het bedrijf de naam van Bavaria naar Royal Swinkels Family Brewers, wat volgens het bedrijf beter past bij de huidige werkzaamheden. De brouwer, die dit jaar driehonderd jaar bestaat, voert inmiddels 26 drankmerken. Daarvan verkocht het in 2018 in totaal acht miljoen hectoliter bier en 856.000 hectoliter frisdrank.
Foto: Bavaria
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan