Nestlé stoot de divisie Huidverzorgingsproducten af en focust zich volledig op voeding

16-05 08:29 | bron: FoodPro Network

VEVEY - Voedingsgigant Nestlé heeft exclusief onderhandeld met een consortium van investeerders onder leiding van EQT en ADIA over de verkoop van de divisie Huidverzorgingsproducten. De waarde van de divisie ligt op ruim 9 miljard euro. Het bedrijfsonderdeel van Nestlé draait een omzet van bijna 2,5 miljard euro.

De divisie Huidverzorgingsproducten van Nestlé is actief in 40 landen en biedt werk aan meer dan 5.000 mensen. De verkoopovereenkomst moet nog de goedkeuring krijgen van de ondernemingsraden en mededingingsautoriteiten.

De verwachting is dat de verkoop in de tweede helft van 2019 kan worden afgerond.

 

Bron: Nestlé





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
19 jul Jan Linders ziet omzet groeien met 5.1%
19 jul Heiploeg wil Profish Food volledig overnemen
19 jul Walmart denkt aan virtueel shoppen
19 jul ‘Dieren waar een hoop liefde in gestoken is”
19 jul Het complete weeg- en inspectiesysteem voor de versafdeling (video)
18 jul ABN AMRO: 'Lage prijzen koffie, suiker & cacao'
18 jul Milka krijgt tik op de vingers van Reclame Code Commissie
18 jul Sligro boekt winst van 13 miljoen euro
18 jul 'Supermarktketen Marqt staat te koop'
18 jul Recordaantal huishoudens kocht Fairtrade producten
18 jul Van niche naar mainstream – hoe overbrug je de kloof?
18 jul Verzegel je maaltijden met een etiket! (video)
17 jul OM constateert veel witwaspraktijken bij export aardappelen en uien
17 jul SP stelt Kamervragen over Picnic
17 jul 'Honderden producten onterecht verkocht als biologisch'
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?