Albert Heijn opent digitale winkel op Schiphol
bron: FoodPro Network
ZAANDAM - Na 2 maanden van testen op het hoofdkantoor in Zaandam opent Albert Heijn vandaag een eerste digitale winkel op Schiphol. Het is een winkel van 14 m2 zonder kassa. Er hoeven in de winkel geen producten te worden gescand. De betaling gaat volledig automatisch.
De winkel van Albert Heijn is ontwikkeld samen met de Amerikaanse tech-start up AiFi en ING. De winkel op Schiphol wordt ook gedurende 2 maanden getest met het doel om de techniek en klantervaring nog beter te maken.
Klanten van de winkel scannen hun contactloze betaalpas bij de deur van de winkel die vervolgens vanzelf open gaat. De producten die de klanten pakken worden automatisch geregistreerd en betaald. De nieuwe digitale winkel op Schiphol is tot en met eind januari 2020 dagelijks geopend van 08.00 tot 20.00 uur.
Bron: Albert Heijn
Foto: Albert Heijn
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan