Conny Braams benoemd als Chief Digital & Marketing Officer bij Unilever
06 dec 2019 11:49
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
ROTTERDAM - Conny Braams is per 1 januari 2020 de nieuwe Chief Digital & Marketing Officer bij Unilever. De functie is nieuw bij het bedrijf. Hiervoor was Braams verantwoordelijk voor de activiteiten van Unilever in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en het noorden van Italië. Voorheen was zij tevens algemeen directeur Unilever Nederland.
Amanda Sourry, verantwoordelijk voor Unilever in Noord-Amerika, vertrekt. Zij wordt opgevolgd door Fabian Garcia. De nieuwe topman van Unilever voor Noord-Amerika was tussen 2016 en 2018 de CEO van Revlon.
Daarvoor werkte hij onder meer voor Palmolive Colgate en Procter & Gamble. Hij is tevens commissaris bij Kimberly Clark.
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan