Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie

21-10 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - FoodPro Network brengt sinds 2012 dagelijks nieuws en actualiteiten uit de voedingsindustrie. FoodPro Network behoort tot de best bezochte foodwebsites van Nederland en België. Het onderscheidend vermogen van FoodPro Network t.o.v. andere websites is dat het zich richt op directie & managementleden uit de voedingsindustrie. Personen die binnen hun organisatie beslissingsbevoegd zijn of die binnen hun expertise of adviserende rol een belangrijke stempel drukken op de dagelijkse gang van zaken. Wij garanderen dat minimaal 80% van onze doelgroep directie en/of management lid is in de voedingsindustrie.

Tijdens deze periode toch in contact blijven met de voedingsindustrie

Voor u is het ongetwijfeld erg belangrijk om tijdens deze periode toch zoveel mogelijk in contact te blijven met uw doelgroep in de voedingsindustrie. Wij bieden diverse content partnerships en mogelijkheden tot bannering. U bepaalt zelf op welke manier wij deze voor u verspreiden: alleen online, online & via onze LinkedIn-groep (+6.100 deelnemers) of via onze nieuwsbrief.

Via FoodPro Network bereikt u:

- 12.000 actieve e-mailadressen binnen de voedingsindustrie

- Minimaal 80% daarvan is decisionmaker (directe / managementlid) in de voedingsindustrie (garantie)

- Meer dan 6.100 volgers in onze LinkedIn groep

- Bovendien worden berichten vaak tientallen keren geliked en gedeeld.

 

Vanaf 12 euro per dag partner FoodPro Network

Uw bedrijf kan zich al vanaf 12 euro per dag aansluiten als partner bij FoodPro Network: het platform voor directie & managementleden uit de voedingsindustrie met dagelijks nieuws. 

 

Bekijk hier meer informatie of neem vrijblijvend contact met ons op.

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
23 okt Edeka wil belang in Picnic verdubbelen
23 okt Pinstoring in alle winkels van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall
23 okt ING: ‘Pinomzet foodretail stijgt 3 procentpunt'
23 okt Visie op gezond en circulair voedselsysteem in 2050
23 okt Download nu het onderzoek naar voedselveiligheid
23 okt Dagversproductie, de Formule 1 in de foodindustrie
22 okt ING voorziet forse groei Europese markt voor vlees- en zuivelvervangers
22 okt Vleesconsumptie in Nederland stijgt
22 okt Hogere verkoopcijfers maar lagere omzet voor Unilever
22 okt Horecasluiting en thuiswerken drukken resultaat Sligro
22 okt Vijf redenen voor de kwaliteitsmanager om te digitaliseren
22 okt Wat is een remote audit? En hoe werkt dit?
22 okt Handhygiënemonitoring met de meetinstrumenten van Hygiena
21 okt HEMA komt in handen van investeringsfonds en Jumbo familie van Eerd
21 okt Nestlé ziet omzet aantal producten met dubbele cijfers groeien
21 okt Tarieven vleeskeuringen niet inzichtelijk en gedeeltelijk te hoog
21 okt ING: 'Gedeeltelijke lockdown' raakt horeca hard, maar minder hard dan in maart
21 okt Vanaf nu ook efficiënt inspecteren? Zo doe je dat
21 okt Kaasboerderij Kaamps: Zekerheid over temperatuur stelt productieproces veilig
21 okt Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie
20 okt Voedselbanken ontvangen minder voedseldonaties
20 okt Wetenschappers: pas richtlijnen rond mogelijk ongezonde babyflesjes aan
20 okt Carrefour lanceert gepersonaliseerde voedselscore
20 okt Mondelēz opent onderzoekscentrum voor cacao
20 okt Remote auditeren bij GFSI-erkende schema’s: wat zijn de opties?
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?