Lidl voegt Nestlé producten toe aan assortiment

03-07 09:09 | bron: FoodPro Network

HUIZEN - Lidl heeft de KitKat en Lion repen van Nestlé opgenomen in zijn assortiment. De keuze is opvallend te noemen omdat Lidl wederom kiest voor A-merk producten welke niet verkrijgbaar zijn bij concurrent Aldi.

Aldi heeft al een aantal jaar Mars in zijn assortiment. Lidl heeft Pepsi in zijn assortiment, Aldi Coca-Cola. Lidl lijkt dus bewust te kiezen voor andere A-merken in zijn assortiment.

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
10 aug Redactie FoodPro Network gesloten van 10 t/m 21 augustus
07 aug Uber moet het vooral hebben van de bezorging van eten
07 aug Omzetgroei van 4 procent voor Corbion in eerste helft van 2020
07 aug Circa 60% van de wereldwijde vleesproducten in 2040 zal plantaardig of gekweekt zijn
07 aug Mondelez maakt al zijn verpakkingen recyclebaar
07 aug Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie
06 aug Resultaten onderzoek naar prijzen in voedselketen verschijnen in september
06 aug NVWA gaat inspectieresultaten van horecabedrijven openbaar maken
06 aug Muller: ‘stevige’ winstdeling personeel AH
06 aug Verschuivingen in Nederlandse zuivelconsumptie
06 aug Meer omzet en hoger verlies voor Beyond Meat
06 aug Eten in Hong Kong
06 aug SGS Digicomply (video)
05 aug Ahold Delhaize ziet winst verdubbelen
05 aug Starbucks, Pizza Hut en Burger King sluiten zich aan bij Thuisbezorgd.nl
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?