HelloFresh wil uitbreiden naar Japan
bron: FoodPro Network
TOKYO - HelloFresh wil nu ook aan de slag in Japan. De maaltijdboxenleverancier is op zoek naar een Managing Director voor Japan. Daarnaast hoopt HelloFresh in de Benelux ook broodjes en wijn te gaan verkopen.
Binnen 5 tot 7 jaar wil HelloFresh groeien van 3,6 miljard naar 10 miljard euro omzet. Om dit doel te bereiken bereidt het van oorsprong Duitse bedrijf nu ook een verdere internationale expansie voor. De marktleider in maaltijdboxen mikt daarbij vooral op de Aziatische markt.
HelloFresh zoekt een verantwoordelijke voor de lancering in Japan, op “zeer korte termijn”, zo valt te lezen in de vacature. Kandidaten moeten vloeiend Engels en Japans spreken, maar krijgen in ruil een “erg aantrekkelijk” salaris met mogelijkheid om ook aandelen te verwerven.
Laatste nieuws
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
-
24 apr TommyTomato haalt 1,9 miljoen groeigeld op voor de groentelunch op school
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr ABN AMRO: 'Voedingssector heeft doorbraaktechnologieën nodig voor halen klimaatdoelen'
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
-
24 apr Coca-Cola mocht manager ontslaan na omstreden deal Bas Smit
-
24 apr Waarschuwingslabel op ongezond voedsel drijft de prijs omhoog
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan