Whitepaper | Hoe grote foodbedrijven technologie inzetten om de winstgevendheid te verhogen

14-09 06:05 | bron: FoodPro Network

ETTEN-LEUR - Bij het aanpakken van de grootste uitdagingen, delen grote foodbedrijven een gemeenschappelijke kwetsbaarheid, hun omvang gaat namelijk ten koste van hun wendbaarheid. Terwijl kleinere ondernemingen, met name start-ups, steeds beter in staat zijn om delen van de markt te veroveren, ontbreekt het grotere ondernemingen over het algemeen aan flexibiliteit om snel op nieuwe kansen in te spelen.

En dit is niet het enige gebied waarbij de omvang van een onderneming haar succes in de weg kan staan. Naarmate foodbedrijven in omvang toenemen, zullen ze naar verwachting minder goede resultaten boeken wat betreft efficiency, de snelheid waarmee ze op problemen reageren, de effectiviteit van hun kernprocessen en het vermogen om in te spelen op specifieke personeelsbehoeften.

Download het whitepaper

In deze whitepaper wordt dieper ingegaan op het transformerende effect van de juiste softwareoplossing op al deze factoren binnen een foodbedrijf. We onderzoeken waar in een groot bedrijf de behoefte aan software het grootst is, en waarom speciaal voor de voedingsindustrie ontwikkelde technologie essentieel is.

Download nu en ontvang het whitepaper gratis! 

 

Bron: Schouw Informatisering from Aptean - partner FoodPro Network





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
17 sep Rechtstreex opent tweede distributiecentrum
17 sep Coca-Cola Europacific Partners behaalt als eerste in Nederland duurzaam watermanagement certificaat
17 sep Tweede Amerikaanse staat verkoopt belang in Unilever vanwege ijsboycot Israël
17 sep Samenwerking met Starbucks levert Nestlé kwart miljard op
17 sep Verkade: 'Datakwaliteit managen vereist een goede interne flow'
17 sep Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
16 sep Picnic haalt 600 miljoen euro groeigeld op
16 sep DSM en Meatable gaan kweekvleesmedium verder ontwikkelen
16 sep Up-to-date zijn met Voedselwetgeving
16 sep Gratis e-book over de voordelen van MAP
16 sep Belangrijke tweede stap in ERP implementatie Sonneveld
15 sep Iglo eigenaar stapt in markt van laboratorium vis
15 sep Belgen kochten meer voeding en alcohol
15 sep Online bezorgdienst Manaw wil naar landelijke dekking binnen 5 jaar
15 sep Consument wil snelle levering online eten en drinken
15 sep Allergenenmanagement: een wereld te winnen
15 sep Schot’s vishandel investeert in de esthetische Ucrete CS vloer van Master Builders Solutions
14 sep Zuivelproducent Formo haalt 50 miljoen dollar aan groeigeld op
14 sep DSM gooit strategie om en gaat zich alleen richten op gezondheid, voeding en biowetenschappen
14 sep Vion: lening gekoppeld aan duurzaamheid
14 sep Whitepaper | Hoe grote foodbedrijven technologie inzetten om de winstgevendheid te verhogen
13 sep HAK lanceert vandaag nieuwe groene campagne met Elise Schaap (video)
13 sep Albert Heijn rondt overname DEEN af en start ombouw winkels
13 sep KHN: horeca dubbel gepakt met nieuwe maatregelen kabinet
13 sep Plantible haalt nog eens 21,5 miljoen dollar op
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?