Amazon lanceert nieuw food-huismerk
14 apr 2021 09:03
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
SEATTLE - Amazon heeft een nieuw huismerk voor voedingsproducten gelanceerd onder de naam Aplenty. Met de lancering van het nieuwe huismerk zet de Amerikaanse retailgigant zijn ambities in de foodretail opnieuw kracht bij.
Aplenty wordt zowel online als in de fysieke Amazon Fresh-winkels gelanceerd. Hiervan werden onlangs nog twee nieuwe winkels geopend in Londen. Amazon zou honderden producten willen uitbrengen onder het nieuwe huismerk: van snoep en zoute snacks tot diepvriesproducten, sauzen, specerijen en bakmixen.
Amazon verkoopt al melk, kruiden en groenten onder de naam Happy Belly, bakkerijproducten onder de naam Amazon Fresh en kant-en-klaarmaaltijden onder de naam Amazon Kitchen.
Laatste nieuws
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
-
24 apr TommyTomato haalt 1,9 miljoen groeigeld op voor de groentelunch op school
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr ABN AMRO: 'Voedingssector heeft doorbraaktechnologieën nodig voor halen klimaatdoelen'
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan