Biobeurs 2022 wordt volledig online evenement

22-11 14:53 | bron: FoodPro Network

De Biobeurs 2022 wordt ook dit jaar definitief een volledig online event van 10 t/m 13 januari 2022: De Biokennisweek.

De beursorganisatie kiest ervoor om de Biobeurs en de veldbezoeken te laten vervallen en het online programma van de Biokennisweek uit te breiden. Deze keuze is gemaakt omdat de coronamaatregelen opnieuw voor een onzekere situatie zorgden. De organisatie is ervan overtuigd ook in 2022 een succesvol digitale Biokennisweek neer te zetten.

Michaël Wilde, directeur van Bionext: “Het is ontzettend jammer dat wij dit besluit hebben moeten nemen. Maar het is mooi dat we net als dit jaar weer een prachtig en informatief online (studio)programma neer gaan zetten. Op deze manier laten we aan Nederland zien hoe wij er als optimistische, oplossingsgerichte en toekomstbestendige sector voor staan. We gaan er echt iets moois van maken!”.

Biokennisweek bestaat uit meer dan 100 webinars

De Biokennisweek biedt een scala aan webinars. Van bodem tot verpakking, van boom tot consument en van bloembollen tot zwavel: alle thema's die nu belangrijk zijn in de biologische sector komen aan bod. Dat maakt de Biokennisweek niet alleen voor ondernemers in de biologische keten interessant, maar ook voor een breder publiek dat belangstelling heeft in de biologische sector. De webinars worden live gegeven. Deelnemers krijgen ook de gelegenheid om de webinars terug te kijken. Op de website www.biokennisweek.nl is het programma te vinden. De kaartverkoop gaat binnenkort van start.

Samenwerking

Bionext en Libéma organiseren de Biokennisweek in samenwerking met de BioAcademy en diverse partners. Doel is de biologische sector te verbreden, verdiepen en verbinden.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
09 dec Kellogg’s ontslaat 1.400 stakende medewerkers
09 dec McCain Foods neemt minderheidsbelang in Strong Roots
09 dec Vleessector wil aan de slag met CO2-voetafdruk
09 dec Personeelstekorten bereiken recordhoogte
09 dec Beter houdbaarheidsbeheer in de sector van verse kant-en-klaar maaltijden
09 dec Reduceren van give-away: “Mag het ietsje meer zijn?”
08 dec Rendierbezorgrobot brengt boodschappen én kerstmuziek (video)
08 dec Brussel wil dat maaltijdbezorgers hun koeriers vast in dienst nemen
08 dec Medewerkers distributiecentra Tesco dreigen met staking
08 dec Primeur voor Coop: eerste supermarkt met duurzame producten Onze Markt
08 dec Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
08 dec Nature’s Pride investeert in avocado inpakrobot (video)
08 dec Wat is premiumisatie en hoe vormt het de drankenindustrie?
07 dec Printer voor vleesvervangers bijna gereed
07 dec Prijs voeding stijgt met 1,1 procent
07 dec Pieter Pot haalt 9 miljoen euro kapitaal op
07 dec Voedselthermometers zorgen voor uniforme werkwijze bij Makro/Metro
07 dec Kostenefficiëntie verhogen in de Agri&Food sector, dankzij data
06 dec Supermarktketen in Kroatië accepteert online betalingen in cryptomunten
06 dec HAS Hogeschool ontwikkelt 6 nieuwe minors
06 dec Gebruik van robots in de voedingsindustrie gaat verder toenemen
06 dec Omzetrecord voor gemeentelijke IJsselmeervisafslag Urk
06 dec SGS en V-Label lanceren partnerschap en brengen veganistisch en vegetarisch keurmerk naar een wereldwijd publiek
06 dec Verpakken onder gewijzigde atmosfeer: nieuw e-book beschikbaar
06 dec Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?