Delhaize test verkoop warme afhaalmaaltijden
bron: FoodPro Network
ROODEBEEK - Delhaize en maaltijdleverancier Tastyoo breiden hun bestaande samenwerking verder uit. In de Delhaize vestiging in Roodebeek lanceren beide partners een eerste warme keuken voor afhaalmaaltijden.
Vanaf 22 november kunnen klanten van de Delhaize winkel in Roodebeek warme en koude gerechten afhalen in de nieuwe warme keuken. Die bevindt zich aan de ingang van de winkel zodat een vlotte bediening gegarandeerd is. Het gaat om een test welke zes maanden zal lopen. Indien succesvol wordt het concept later ook uitgerold in andere winkels van Delhaize in België.
“Delhaize wil met deze innovatie een antwoord geven op de huidige behoeften van de klanten in een stedelijke omgeving. Met dit nieuw concept willen we die klanten bedienen die op zoek zijn naar ultraverse, flexibele en handige maaltijdoplossingen”, aldus CEO Xavier Piesvaux.
Het assortiment van de nieuwe keuken bestaat onder meer uit pizza, bereide Tastyoomaaltijden, diverse soorten pasta en zogenaamde ‘rescue soep’, gemaakt van groenten die niet meer verkoopbaar maar wel consumeerbaar zijn.
Voorlopig kunnen de maaltijden alleen ter plaatse gekocht en afgehaald worden. Maar binnenkort zal het ook mogelijk zijn om online te bestellen en betalen. De klant kan dan kiezen tussen zelf afhalen of thuisbezorging.
Delhaize is al langer een grote aandeelhouder van Tastyoo. Ongeveer een jaar geleden lanceerden beide partijen al een maaltijdbezorgdienst in de regio Brussel. Bovendien is een deel van de Tastyoo-gerechten ook te vinden in een aantal Delhaize supermarkten.
Foto: Delhaize
Laatste nieuws
-
24 apr TommyTomato haalt 1,9 miljoen groeigeld op voor de groentelunch op school
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr ABN AMRO: 'Voedingssector heeft doorbraaktechnologieën nodig voor halen klimaatdoelen'
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
-
24 apr Coca-Cola mocht manager ontslaan na omstreden deal Bas Smit
-
24 apr Waarschuwingslabel op ongezond voedsel drijft de prijs omhoog
-
24 apr Nederlanders zijn te verdelen in zes type food-consumenten
-
24 apr Verkrijg inzicht in wat er daadwerkelijk in je fabriek gebeurt
-
23 apr PepsiCo verkoopt weer meer frisdrank en chips
-
23 apr Reorganisatie bij Milcobel: 130 banen op de tocht
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan