KTBA bestaat 25 jaar, tijd voor een nieuwe jas

10-01 12:37 | bron: FoodPro Network

KAATSHEUVEL - Door het 25-jarig bestaan is het tijd voor een nieuwe huisstijl. KTBA faciliteert met Expert Services (Consultancy, Labelling, Auditing, Training en Online Solutions) de gehele keten in de voedingsindustrie. Bij deze high-end Expert Services past een nieuwe huisstijl, geheel in lijn met Mérieux NutriSciences.

KTBA en Mérieux NutriSciences delen de gepassioneerde inzet en expertise op het gebied van Expert Services. Beiden zijn ambitieus en lopen vooruit op de wensen van de klant. Beiden weten de laatste trends in de markt in een vroeg stadium te onderkennen en zodoende duurzame oplossingen te bieden. Dit vraagt om een nieuwe huisstijl met een logo dat de gezamenlijke missie perfect uitdraagt. Waarbij het groen staat voor duurzaamheid en lichtblauw voor de toekomst van de planeet. Deze harmonieuze afstemming van de logo's onderstreept toekomstgerichtheid, innovatiekracht plus wederzijdse waardering en respect.

Duurzaamheid en voedselveiligheid

Jeroen Sleenhoff, CEO van KTBA: ‘In onze dienstverlening draait het om het vertrouwen van onze klanten. Samen met hen geven we vorm aan het duurzaam en veilig produceren of verkopen van voeding, een essentieel en complex thema dat altijd onderhevig is aan veranderingen. Met onze strategische focus en jarenlange kennis en ervaring past een nieuw jasje dat onze compromisloze inzet voor duurzaamheid en voedselveiligheid uitdraagt. We zijn trots op het resultaat.

‘Better Food, Better Health and a Better World’.

 

Bron: KTBA - partner FoodPro Network





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 jan Van Geloven voert snackproductie in Tilburg op
21 jan Nestlé in de tegenaanval in prijzenconflict met Albert Heijn
21 jan Landbouwexport boven de 100 miljard, mede door hogere prijzen
21 jan Ook KTBA partner van FoodPro Network in 2022
21 jan Het verbeteren van voorraadbeheer in de bakkerijsector
21 jan Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
20 jan Albert Heijn waarschuwt voor tekorten door prijzenconflict met Nestlé
20 jan Unilever blijft bij bod van 50 miljard pond voor consumententak GSK
20 jan Investering van 25 miljoen voor Franse vleesvervangersproducent La Vie
20 jan Webinar: De nieuwste generatie software voor de digitalisering van jouw foodbedrijf
20 jan Is het voor u belangrijk om onder hoge snelheid verpakte goederen te wegen en etiketteren? (video)
19 jan Metro zoekt koper voor Belgische winkels
19 jan Grotere supermarkten pakken nog meer marktaandeel
19 jan Fevia: 'Omikron heeft behoorlijke impact op Belgische voedingsindustrie'
19 jan Noord-Hollandse kaas onder On the way to PlanetProof
19 jan Wat is een remote audit? En hoe werkt dit?
19 jan 8 redenen om voor Ucrete industrievloeren te kiezen (video)
19 jan Meer dan ooit is het van belang de juiste man of vrouw aan het roer te hebben
18 jan Aldi opent eerste kassaloze winkel
18 jan IJsselmeervisafslag in Urk boekt nieuw omzetrecord
18 jan Thuisbezorgd komt met afbreekbare verpakking met zeewier
18 jan Houben Worstenbrood en Bavaria komen met Bavaria worstenbrood
18 jan Salarissen stegen over het afgelopen jaar gemiddeld met 2,1 procent
18 jan Verbeet nieuwe voorzitter van raad van commissarissen Unilever Nederland
18 jan Arla Foods ontwikkelt nieuwe methode van koelen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?