Ook KTBA partner van FoodPro Network in 2022

21-01 06:05 | bron: FoodPro Network

KAATSHEUVEL - KTBA, a Mérieux NutriSciences Company is een ambitieus bedrijf. Best in class, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vastberaden om klanten naar een hoger niveau te tillen. KTBA is sinds jaren toonaangevend in de markt en ontwikkelt innovatieve diensten en producten waar u op zit te wachten.

Wij inspireren u graag! Hoe dan? Als strategisch sparringpartner op het gebied van hoogwaardige Quality Assurance-, Riskplaza & Business Assurance-diensten in de food- en consumer goods-branche.

Daarnaast biedt KTBA medewerkers carrièreperspectieven bij een maatschappelijk betrokken bedrijf dat zich vol passie inzet voor haar klanten. Klanten en medewerkers staan bij ons immers centraal.

Bijzondere bedrijfscultuur

Dit werkt als een magneet voor ambitieuze en ondernemende medewerkers. Mensen waar we trots op zijn! Onze integriteit, verantwoording en initiatief nemende instelling verbindt ons. Hierdoor groeien we hard, heel hard. Maar hoe hard we ook groeien, welke veranderingen we ook meemaken, onze waarden blijven hetzelfde.

Naast een ambitieuze cultuur heeft KTBA een persoonlijke en open sfeer. Dit vertaalt zich in kleine dingen, zoals een potje tafelvoetbal met fanatieke collega’s of een nét iets te gezellige vrijdagmiddagborrel en een actieve personeelsvereniging.

KTBA: 'Met ruim een kwart eeuw ervaring hebben wij een bedrijf gebouwd met een unieke dienstverlening'

In 1996 zag KTBA het levenslicht. Net nadat HACCP in de warenwet is beschreven en verplicht werd. 25 jaar later is KTBA uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf met meer dan 220 medewerkers en 1.200 klanten.

Onder de bezielende leiding van Jeroen Sleenhoff (CEO), Marcel Pellis (CCO) en Klaas Nienhuis (CFO) blijft KTBA zich ontwikkelen. Om onze klanten toegang te geven in een wereldwijd netwerk van specialisten is KTBA per 1 juli 2019 toegevoegd aan het Mérieux NutriSciences netwerk. Door deel te nemen aan het Mérieux-netwerk kan KTBA haar professionele en internationale ambities verder realiseren.

Missie en visie

KTBA ondersteunt en overtreft de verwachtingen van haar klanten met innovatieve, risicobeperkende en procesoptimaliserende diensten en tools die de wereld een stukje (voedsel)veiliger maken.

Door toegenomen bewustwording onder consumenten stellen deze hogere eisen aan de kwaliteit, voedselveiligheid en de integriteit van producten. Ook kijken consumenten kritischer naar de transparantie en betrouwbaarheid van retailers, producenten en leveranciers, om zo een verantwoorde keuze te maken.

Retailers, normhouders, wetgevers, belangengroeperingen en voedingsmiddelenbedrijven stellen hogere eisen aan Quality Assurance en Business Assurance bij toeleveranciers. Het bieden van gevraagde informatie en garanties wordt hierdoor voor bedrijven steeds complexer.

Bedrijven die actief zijn in de sector Food en Consumer Goods hebben daarom grote behoefte aan specifieke knowhow, strategische adviezen en praktische en organisatorische ondersteuning om te kunnen voldoen aan de eisen van markt en maatschappij.

 

Bron: KTBA - partner FoodPro Network





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
08 aug Redactie FoodPro Network gesloten van 8 t/m 19 augustus
05 aug Voedselprijzen dalen hard na graandeal
05 aug Tony's Chocolonely kan dit jaar geen chocoladeletters maken door salmonella bij Barry Callebaut
05 aug Meer omzet en lagere winst voor Kellogg
05 aug Lotus Bakeries wil nieuwe speculoosfabriek bouwen in Thailand
05 aug Zeeuwse aardappelen en uien hebben last van extreme droogte
05 aug Duitse start-up wil cacaoloze chocolade produceren
05 aug BRCGS Food Safety Issue 9: focus op cultuur en voortdurende verbetering
04 aug Unilever bevriest uitbetalingen aan Ben & Jerry's
04 aug Pluimveevlees heeft in 2031 aandeel van 47% in wereldwijde vleesmarkt
04 aug Inflatie op hoogste niveau sinds 1975
04 aug Cosun Beet Company wil in 2023 zelf biologische suiker produceren
04 aug Whitepaper - Hoe reduceer ik het gebruik van plastic in mijn verpakkingen?
04 aug De juiste choreografie. Hoe vertaal jij doelstellingen naar een ERP-strategie?
03 aug Meer omzet voor Oatly
03 aug Just Eat Takeaway schrijft miljarden af op Grubhub
03 aug Prijsverhoging Douwe Egberts minder dan 1 cent per kopje
03 aug Van wangedrag beschuldigde manager van moederbedrijf Thuisbezorgd kan blijven
03 aug Traceerbaarheid als sleutel tot succes in de foodbranche met KING ERP Online
03 aug Whitepaper Dioxines
02 aug Thuisbezorgd experimenteert met flitsbezorgen uit eigen supermarkt
02 aug Conflict tussen Ben & Jerry's en Unilever is nog niet opgelost
02 aug Chinese KFC verkoopt alles behalve de veren van kippen door hoge inflatie
02 aug KTBA blijft investeren in groei
02 aug Hogere omzet en lagere winst voor Lamb Weston
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?