Ook KTBA partner van FoodPro Network in 2022
bron: FoodPro Network
KAATSHEUVEL - KTBA, a Mérieux NutriSciences Company is een ambitieus bedrijf. Best in class, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vastberaden om klanten naar een hoger niveau te tillen. KTBA is sinds jaren toonaangevend in de markt en ontwikkelt innovatieve diensten en producten waar u op zit te wachten.
Wij inspireren u graag! Hoe dan? Als strategisch sparringpartner op het gebied van hoogwaardige Quality Assurance-, Riskplaza & Business Assurance-diensten in de food- en consumer goods-branche.
Daarnaast biedt KTBA medewerkers carrièreperspectieven bij een maatschappelijk betrokken bedrijf dat zich vol passie inzet voor haar klanten. Klanten en medewerkers staan bij ons immers centraal.
Bijzondere bedrijfscultuur
Dit werkt als een magneet voor ambitieuze en ondernemende medewerkers. Mensen waar we trots op zijn! Onze integriteit, verantwoording en initiatief nemende instelling verbindt ons. Hierdoor groeien we hard, heel hard. Maar hoe hard we ook groeien, welke veranderingen we ook meemaken, onze waarden blijven hetzelfde.
Naast een ambitieuze cultuur heeft KTBA een persoonlijke en open sfeer. Dit vertaalt zich in kleine dingen, zoals een potje tafelvoetbal met fanatieke collega’s of een nét iets te gezellige vrijdagmiddagborrel en een actieve personeelsvereniging.
KTBA: 'Met ruim een kwart eeuw ervaring hebben wij een bedrijf gebouwd met een unieke dienstverlening'
In 1996 zag KTBA het levenslicht. Net nadat HACCP in de warenwet is beschreven en verplicht werd. 25 jaar later is KTBA uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf met meer dan 220 medewerkers en 1.200 klanten.
Onder de bezielende leiding van Jeroen Sleenhoff (CEO), Marcel Pellis (CCO) en Klaas Nienhuis (CFO) blijft KTBA zich ontwikkelen. Om onze klanten toegang te geven in een wereldwijd netwerk van specialisten is KTBA per 1 juli 2019 toegevoegd aan het Mérieux NutriSciences netwerk. Door deel te nemen aan het Mérieux-netwerk kan KTBA haar professionele en internationale ambities verder realiseren.
Missie en visie
KTBA ondersteunt en overtreft de verwachtingen van haar klanten met innovatieve, risicobeperkende en procesoptimaliserende diensten en tools die de wereld een stukje (voedsel)veiliger maken.
Door toegenomen bewustwording onder consumenten stellen deze hogere eisen aan de kwaliteit, voedselveiligheid en de integriteit van producten. Ook kijken consumenten kritischer naar de transparantie en betrouwbaarheid van retailers, producenten en leveranciers, om zo een verantwoorde keuze te maken.
Retailers, normhouders, wetgevers, belangengroeperingen en voedingsmiddelenbedrijven stellen hogere eisen aan Quality Assurance en Business Assurance bij toeleveranciers. Het bieden van gevraagde informatie en garanties wordt hierdoor voor bedrijven steeds complexer.
Bedrijven die actief zijn in de sector Food en Consumer Goods hebben daarom grote behoefte aan specifieke knowhow, strategische adviezen en praktische en organisatorische ondersteuning om te kunnen voldoen aan de eisen van markt en maatschappij.
Bron: KTBA - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Mosa Meat start pilot-fabriek op Brightlands campus
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan