Ook KTBA partner van FoodPro Network in 2022

21-01 06:05 | bron: FoodPro Network

KAATSHEUVEL - KTBA, a Mérieux NutriSciences Company is een ambitieus bedrijf. Best in class, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vastberaden om klanten naar een hoger niveau te tillen. KTBA is sinds jaren toonaangevend in de markt en ontwikkelt innovatieve diensten en producten waar u op zit te wachten.

Wij inspireren u graag! Hoe dan? Als strategisch sparringpartner op het gebied van hoogwaardige Quality Assurance-, Riskplaza & Business Assurance-diensten in de food- en consumer goods-branche.

Daarnaast biedt KTBA medewerkers carrièreperspectieven bij een maatschappelijk betrokken bedrijf dat zich vol passie inzet voor haar klanten. Klanten en medewerkers staan bij ons immers centraal.

Bijzondere bedrijfscultuur

Dit werkt als een magneet voor ambitieuze en ondernemende medewerkers. Mensen waar we trots op zijn! Onze integriteit, verantwoording en initiatief nemende instelling verbindt ons. Hierdoor groeien we hard, heel hard. Maar hoe hard we ook groeien, welke veranderingen we ook meemaken, onze waarden blijven hetzelfde.

Naast een ambitieuze cultuur heeft KTBA een persoonlijke en open sfeer. Dit vertaalt zich in kleine dingen, zoals een potje tafelvoetbal met fanatieke collega’s of een nét iets te gezellige vrijdagmiddagborrel en een actieve personeelsvereniging.

KTBA: 'Met ruim een kwart eeuw ervaring hebben wij een bedrijf gebouwd met een unieke dienstverlening'

In 1996 zag KTBA het levenslicht. Net nadat HACCP in de warenwet is beschreven en verplicht werd. 25 jaar later is KTBA uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf met meer dan 220 medewerkers en 1.200 klanten.

Onder de bezielende leiding van Jeroen Sleenhoff (CEO), Marcel Pellis (CCO) en Klaas Nienhuis (CFO) blijft KTBA zich ontwikkelen. Om onze klanten toegang te geven in een wereldwijd netwerk van specialisten is KTBA per 1 juli 2019 toegevoegd aan het Mérieux NutriSciences netwerk. Door deel te nemen aan het Mérieux-netwerk kan KTBA haar professionele en internationale ambities verder realiseren.

Missie en visie

KTBA ondersteunt en overtreft de verwachtingen van haar klanten met innovatieve, risicobeperkende en procesoptimaliserende diensten en tools die de wereld een stukje (voedsel)veiliger maken.

Door toegenomen bewustwording onder consumenten stellen deze hogere eisen aan de kwaliteit, voedselveiligheid en de integriteit van producten. Ook kijken consumenten kritischer naar de transparantie en betrouwbaarheid van retailers, producenten en leveranciers, om zo een verantwoorde keuze te maken.

Retailers, normhouders, wetgevers, belangengroeperingen en voedingsmiddelenbedrijven stellen hogere eisen aan Quality Assurance en Business Assurance bij toeleveranciers. Het bieden van gevraagde informatie en garanties wordt hierdoor voor bedrijven steeds complexer.

Bedrijven die actief zijn in de sector Food en Consumer Goods hebben daarom grote behoefte aan specifieke knowhow, strategische adviezen en praktische en organisatorische ondersteuning om te kunnen voldoen aan de eisen van markt en maatschappij.

 

Bron: KTBA - partner FoodPro Network





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 jan Van Geloven voert snackproductie in Tilburg op
21 jan Nestlé in de tegenaanval in prijzenconflict met Albert Heijn
21 jan Landbouwexport boven de 100 miljard, mede door hogere prijzen
21 jan Ook KTBA partner van FoodPro Network in 2022
21 jan Het verbeteren van voorraadbeheer in de bakkerijsector
21 jan Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
20 jan Albert Heijn waarschuwt voor tekorten door prijzenconflict met Nestlé
20 jan Unilever blijft bij bod van 50 miljard pond voor consumententak GSK
20 jan Investering van 25 miljoen voor Franse vleesvervangersproducent La Vie
20 jan Webinar: De nieuwste generatie software voor de digitalisering van jouw foodbedrijf
20 jan Is het voor u belangrijk om onder hoge snelheid verpakte goederen te wegen en etiketteren? (video)
19 jan Metro zoekt koper voor Belgische winkels
19 jan Grotere supermarkten pakken nog meer marktaandeel
19 jan Fevia: 'Omikron heeft behoorlijke impact op Belgische voedingsindustrie'
19 jan Noord-Hollandse kaas onder On the way to PlanetProof
19 jan Wat is een remote audit? En hoe werkt dit?
19 jan 8 redenen om voor Ucrete industrievloeren te kiezen (video)
19 jan Meer dan ooit is het van belang de juiste man of vrouw aan het roer te hebben
18 jan Aldi opent eerste kassaloze winkel
18 jan IJsselmeervisafslag in Urk boekt nieuw omzetrecord
18 jan Thuisbezorgd komt met afbreekbare verpakking met zeewier
18 jan Houben Worstenbrood en Bavaria komen met Bavaria worstenbrood
18 jan Salarissen stegen over het afgelopen jaar gemiddeld met 2,1 procent
18 jan Verbeet nieuwe voorzitter van raad van commissarissen Unilever Nederland
18 jan Arla Foods ontwikkelt nieuwe methode van koelen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?