Delhaize lanceert bezorgabonnement Delivery+

12-05 12:29 | bron: FoodPro Network

BRUSSEL - Ook Delhaize komt met een bezorgabonnement. De supermarktketen lanceert het eerste bezorgabonnement in België: Delivery+. De dienst garandeert klanten van Delhaize onbeperkt thuisbezorgen zonder verdere kosten, vanaf 10 euro per maand.

Klanten van Delhaize die voor Delivery+ kiezen, krijgen de boodschappen aan huis bezorgd zonder bezorgkosten, zo vaak ze willen, op specifieke bezorgmomenten. Klanten kunnen kiezen voor een abonnement van drie of twaalf maanden, en vervolgens een favoriet bezorgmoment kiezen van dinsdag tot en met donderdag, of van maandag tot en met zaterdag. Delhaize houdt dat favoriete tijdslot vervolgens vrij. Bij elke bestelling van 120 euro krijgen klanten bovendien een gratis product.

Delhaize speelt met het bezorgabonnement in op de stijgende aankooppfrequentie van online klanten. Volgens Delhaize is de abonnementsformule al voordelig vanaf twee bestellingen per maand. De normale bezorgkost bedragen immers minstens 5,95 euro per bestelling. Delivery+ is voorlopig beschikbaar in de steden Brussel, Antwerpen, Gent, Leuven en Luik. Wanneer de abonnementsformule aanslaat, wordt ze uitgebreid naar andere steden en regio’s. 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
20 mei eFarmz lanceert ultrasnelle bezorgdienst
20 mei Beneo neemt Meatless in Goes over
20 mei Pieter Vissers nieuwe Horeca Directeur Heineken Nederland
20 mei NoPalm Ingredients onderscheiden met Rabo Duurzame Innovatieprijs 2022
20 mei Indonesië heeft exportstop palmolie weer op
20 mei Onderzoek: 3 op 10 consumenten bereid supermarkt over te slaan
20 mei Vacature: Salesmanager bij KTBA (24 – 28 uur)
19 mei Lidl door omzetgrens van 100 miljard euro
19 mei Convenant Voedingsmiddelen start Local Expert Network
19 mei Nog eens voor 15 miljoen dollar kapitaal voor Imagindairy
19 mei Groen licht voor The Chocolate Factory in Veghel
19 mei Kraft Heinz komt met ketchup in kartonnen fles
19 mei Van Gelder groente en fruit wint Rotterdamse Ondernemersprijs 2022
19 mei Olijfolie: vergine of extra vergine?
19 mei Auditor geeft antwoord op 3 vragen over voedselveiligheid
18 mei Dirk stopt met tv-reclame om prijzen te drukken
18 mei Uber Eats test bezorgrobots in Los Angeles
18 mei Walmart: “lage prijzen zijn zeker nu belangrijk”
18 mei ME-AT lanceert plantaardige vleesvervangers uit eigen land
18 mei Roeland Buijsse benoemd tot voorzitter College van Bestuur SVO vakopleiding food
18 mei Mola kiest voor gestructureerde groei en 5S
18 mei Temperatuurbewaking 8 koelcellen, 2 variabelen, 1 oplossing: TempWeb
17 mei ADM gaat samenwerking aan met Eat Just voor productie kweekvlees
17 mei Flinke omzetstijging voor mosselveiling in Yerseke
17 mei Flink neemt Franse concurrent Cajoo over
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?