Pieter Vissers nieuwe Horeca Directeur Heineken Nederland

20-05 11:37 | bron: FoodPro Network

AMSTERDAM - Pieter Vissers wordt per 1 juni 2022 de nieuwe Horeca Directeur bij Heineken Nederland. Vissers volgt hiermee Marc Josephus Jitta op die algemeen directeur wordt van Alken Maes, een dochterbedrijf van Heineken in België. Vissers is bepaald geen onbekende, want hij werkt al sinds 2010 bij het Heineken concern waarvan negen jaar in het horecadomein.

Vanaf eind 2019 was Vissers Sales Directeur Horeca. Dat hij nu Marc Josephus Jitta als Horeca Directeur opvolgt is dan ook een heel logische stap. Pieter Visser is in zijn nieuwe rol onderdeel van het management team van Heineken Nederland en zal gaan rapporteren aan Algemeen Directeur Hans Böhm.  

“Net als zijn voorganger Marc is Pieter is een man uit de praktijk die door zijn ervaring weet wat er speelt bij horecaondernemers. Hij staat bekend om zijn gedrevenheid en non-nonsens aanpak. Met zijn oprechte zorg voor de mensen in zijn team zorgt hij op een constructieve manier voor verbinding tussen de verschillende afdelingen binnen Heineken Nederland. In zijn nieuwe baan als Horeca Directeur blijft Pieter zich richten op kwaliteit, vakmanschap, helderheid en gemak voor de klant. Waarbij persoonlijk contact vanzelfsprekend voorop staat. Uiteraard gaat Pieter ook over het versterken van onze merken en verdere digitalisering; met als doel minder administratieve rompslomp voor de ondernemer. Samen met onze strategische partner Sligro zal hij de vergroening van de logistieke keten in het out-of-home kanaal verder vormgeven”, aldus Hans Böhm.  

Pieter Vissers trad in 2010 in dienst bij Heineken Nederland als Commercieel Management Trainee. Als Trainee vervulde hij opdrachten voor Heineken in Singapore, Marketing Vrumona en Retail Heineken Nederland. Na verschillende sales- en trademarketing rollen werd Pieter in 2019 verantwoordelijk voor de landelijke horeca sales organisatie. In deze periode heeft hij een sterk verkoopteam opgebouwd met een duidelijke visie, strategie en verantwoordelijkheid. Samen met zijn collega's navigeerde hij de afgelopen twee jaar door de covid-crisis. Met focus op een nauwe samenwerking met andere afdelingen en een sterke klantbetrokkenheid. Onder zijn leiding is Heineken Nederland in horeca gegroeid in aanwezigheid, verkrijgbaarheid en zichtbaarheid van ons portfolio met elf merken.  





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
04 jul Duizenden klanten krijgen boodschappen niet geleverd door boerenprotesten
04 jul Albert Heijn opende vorige week 6 nieuwe winkels
04 jul Exact gaat horeca verder ontzorgen met overname Horeko
04 jul CBL: boodschappen in gevaar bij langdurige blokkades
04 jul Boeren blokkeren zeker zes distributiecentra van supermarkten
04 jul Ronald Prince per 1 september nieuwe voorzitter FNLI
04 jul Stappenplan Ketenborging
04 jul Beter houdbaarheidsbeheer in de sector van verse kant-en-klaar maaltijden
01 jul Markt voor vleesvervangers over 10 jaar goed voor omzet van 140 miljard euro
01 jul Chocoladefabrieken stoppen productie na salmonella bij Barry Callebaut
01 jul Ben & Jerry's verontwaardigd over besluit om merk in Israël te verkopen
01 jul Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
01 jul Kees de Kat (CEO): FruitMasters wil naar meer inzicht in de keten
01 jul Whitepaper Allergenenmanagement
30 jun Jumbo opent 21ste winkel in België
30 jun Barry Callebaut legt productie in Wieze stil na ontdekking salmonella
30 jun Maaltijddienst Apetito getroffen door cyberaanval
30 jun 162 duizend bedrijven maakten gebruik van NOW-steunregeling
30 jun Hoe maak ik een monitoringsplan voor private label-producten?
30 jun Reduceren van give-away: “Mag het ietsje meer zijn?”
30 jun 8 redenen om voor Ucrete industrievloeren te kiezen (video)
29 jun Ook Leonardo DiCaprio investeert in kweekvlees
29 jun Nog eens voor 15 miljoen dollar kapitaal voor Imagindairy
29 jun Danone wil zuivelfabriek in het noorden van Spanje sluiten
29 jun Traceerbaarheid als sleutel tot succes in de foodbranche met KING ERP Online
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?