Jumbo opent 21ste winkel in België

30-06 11:34 | bron: FoodPro Network

ZELZATE - Jumbo breidt uit en opende in Oost-Vlaanderen gisteren de deuren van haar vijfde winkel en de eenentwintigste winkel in België. De Jumbo winkel is gevestigd aan de Assenedesteenweg 117-125 in Zelzate. Klanten uit Zelzate en omstreken kunnen er vanaf nu terecht voor de beste service, buitengewoon groot assortiment en altijd lage prijzen. De klant hoeft bij Jumbo niet te kiezen. Jumbo zet, net zoals in Nederland, de klant op nummer 1 door de verwachtingen continu te overtreffen en zo van klanten echte fans te maken. Dat meldt Jumbo in een persbericht.

De gloednieuwe winkel heeft een totaaloppervlakte van 1631 vierkante meter waarop het gevarieerde aanbod helemaal tot haar recht komt. Dankzij de opening vinden 100 mensen uit de regio een nieuwe uitdaging. Zij vormen samen het gezellige team dat voor een warme ontvangst zorgt. “De winkel is erg mooi geworden”, geeft franchisenemer Danijel Vidovic aan. “Het is een plezier om er boodschappen te doen. Onze klanten kunnen niet alleen op een groot gamma aan verse en smaakvolle producten rekenen, ze vinden die ook in een aangename omgeving. Jumbo Zelzate biedt een brede waaier aan verse traiteurmaaltijden, eigenbereide pizza’s, gebraden kip en belegde broodjes aan. We willen graag onze passie voor lekker én gezonder eten delen. Zo gaan we ook in deze nieuwe winkel in Zelzate voor meer dan 100% tevreden klanten.” De winkel in Zelzate zal elke maandag van 13.00 tot 20.00 uur geopend zijn, van dinsdag tot zaterdag tussen 8.00 en 20:00 uur (vrijdag tot 21.00 uur) en zondag tussen 8.00 en 13.00 uur.

7 Zekerheden
De 7 Zekerheden, waar Jumbo in Nederland groot mee is geworden, zijn ook in België de beloften aan de klant. Dus euro’s goedkoper, service met een glimlach, voor al je boodschappen, vers is écht vers, vlot winkelen, niet tevreden geld terug en jouw wensen staan centraal. Klanten kunnen erop vertrouwen dat wat Jumbo belooft ook écht waarmaakt. De combinatie van de beste service, een buitengewoon groot assortiment e´n altijd lage prijzen, maakt Jumbo uniek.

Boodschappen doen, een totaalbeleving
Jumbo maakt van boodschappen doen een ware totaalbeleving. Zo vinden klanten er binnen het buitengewoon grote assortiment ook verschillende producten uit het HEMA-assortiment terug, dat mee wisselt met de seizoenen. Daarnaast is er een uitgebreide bloemenafdeling met keuze uit verschillende boeketten met een versgarantie van 7 dagen op de bloemen. Straalt je boeket geen 7 dagen, dan krijg je van Jumbo een nieuw boeket. “Het aanbieden van deze extra services draagt eraan bij dat klanten voor werkelijk al hun dagelijkse boodschappen bij Jumbo terecht kunnen en zo willen we dat boodschappen doen prettiger, leuker en fijner wordt,” licht Danijel verder toe.

Succesverhaal in België gaat verder

“We merken dat onze unieke én, én, én formule ook aanslaat bij de Belgen en er nog ruimte is om ons belevingsconcept verder uit te bouwen. Ik ben dan ook ontzettend trots dat we vandaag inmiddels onze eenentwintigste winkel, in Zelzate openen en nu dus nog meer Oost-Vlamingen van onze unieke Jumbo formule kunnen genieten”, vertelt Peter Isaac, managing director van Jumbo België. “Zo blijven we onze fanclub verder uitbreiden. We treffen opnieuw een mooie locatie aan en hebben een fantastisch team klaar staan om klanten wegwijs te maken door onze verschillende assortimenten.”

 

Bron: Jumbo





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
08 aug Redactie FoodPro Network gesloten van 8 t/m 19 augustus
05 aug Voedselprijzen dalen hard na graandeal
05 aug Tony's Chocolonely kan dit jaar geen chocoladeletters maken door salmonella bij Barry Callebaut
05 aug Meer omzet en lagere winst voor Kellogg
05 aug Lotus Bakeries wil nieuwe speculoosfabriek bouwen in Thailand
05 aug Zeeuwse aardappelen en uien hebben last van extreme droogte
05 aug Duitse start-up wil cacaoloze chocolade produceren
05 aug BRCGS Food Safety Issue 9: focus op cultuur en voortdurende verbetering
04 aug Unilever bevriest uitbetalingen aan Ben & Jerry's
04 aug Pluimveevlees heeft in 2031 aandeel van 47% in wereldwijde vleesmarkt
04 aug Inflatie op hoogste niveau sinds 1975
04 aug Cosun Beet Company wil in 2023 zelf biologische suiker produceren
04 aug Whitepaper - Hoe reduceer ik het gebruik van plastic in mijn verpakkingen?
04 aug De juiste choreografie. Hoe vertaal jij doelstellingen naar een ERP-strategie?
03 aug Meer omzet voor Oatly
03 aug Just Eat Takeaway schrijft miljarden af op Grubhub
03 aug Prijsverhoging Douwe Egberts minder dan 1 cent per kopje
03 aug Van wangedrag beschuldigde manager van moederbedrijf Thuisbezorgd kan blijven
03 aug Traceerbaarheid als sleutel tot succes in de foodbranche met KING ERP Online
03 aug Whitepaper Dioxines
02 aug Thuisbezorgd experimenteert met flitsbezorgen uit eigen supermarkt
02 aug Conflict tussen Ben & Jerry's en Unilever is nog niet opgelost
02 aug Chinese KFC verkoopt alles behalve de veren van kippen door hoge inflatie
02 aug KTBA blijft investeren in groei
02 aug Hogere omzet en lagere winst voor Lamb Weston
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?