Crisp op schema in Vlaamse veroveringstocht

07-09 15:37 | bron: FoodPro Network

ANTWERPEN - Online supermarkt Crisp heeft in Vlaanderen al duizenden bestellingen per week. Nu start Crisp ook met een televisiecampagne in Vlaanderen, een campagne in bushokjes en een samenwerking met TV kok Sofie Dumont.

De Nederlandse online versmarkt Crisp, die in juni van start ging in Vlaanderen, voelt zich gesterkt door de ervaringen van de eerste weken, aldus CEO Tom Peeters. De eerste resultaten zijn beter dan verwacht.

“We hebben na een paar weken al duizenden bestellingen per week en het groeiritme is strak. We ontvangen enthousiaste feedback over smaak en service, de twee factoren die wij heel belangrijk vinden. Ik was heel benieuwd naar de reacties in Vlaanderen, maar eigenlijk zeggen Vlaamse consumenten ons net hetzelfde als de Nederlanders.”

Crisp wil een online versmarkt zijn voor elke dag en dat blijkt ook uit het profiel van de klanten, aldus Peeters: “We halen klanten bij de supermarkten, niet bij de speciaalzaak of de markt.”

De online versmarkt wil verder uitbreiden in Vlaanderen. Er is momenteel al een reclamecampagne op TV en in de Vlaamse bushokjes. Bovendien start het bedrijf een samenwerking met televisiekok Sofie Dumont: zij stelde voor Crisp een ontbijtpakket en een pastapakket samen en ontwikkelde ook drie snelle gerechten.

Crisp is een ‘app-only’ online versmarkt. Klanten die voor 22.00 bestellen, krijgen de producten de volgende avond aan huis bezorgd, zeven dagen in de week. In het assortiment zitten een ruim aanbod van zo’n 3000 kwaliteitsproducten van meer dan 750 voornamelijk lokale boeren en fabrikanten. Er zijn nu al bijna 500 Belgische producten bij Crisp beschikbaar. Een lokaal category managementteam breidt dat aanbod nog verder uit.

 

Foto: Sofie Dumont, Crisp





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
27 sep Albert Heijn Foundation bestaat 15 jaar
27 sep David Cutter nieuwe Chief Supply Chain Officer FrieslandCampina
27 sep Voedingscentrum: deze kant-en-klare vleesvervangers bevatten het minste zout
27 sep Violetta van Proast verkozen tot Beste Noviteit 2022
27 sep Flink meer zelfstandig werkende diëtisten
27 sep Vijf redenen voor de kwaliteitsmanager om te digitaliseren
27 sep Training: Masterclass BRC Global Standard Food Saferty Issue 9
26 sep Rabobank: Consumentenprijs zuivelproducten fors gestegen
26 sep Consumentenbond wil meer informatie van supermarkten over vers afgebakken broodjes
26 sep Brand stopt met grootschalige bierproductie in Wijlre
26 sep Unilever-topman Alan Jope gaat eind volgend jaar met pensioen
26 sep FruitMasters stopt per 1 januari 2023 met de klokverkoop
26 sep Kinderen krijgen bibliotheekpas bij Happy Meal
26 sep Kennis event Hygiëne levensmiddelenproductie: Design, Reiniging & Allergenenmanagement'
26 sep Stappenplan Ketenborging
26 sep Frits van Eerd treedt tijdelijk terug als algemeen directeur van Jumbo
23 sep Gemiddelde omzetgroei mkb in maand tijd gehalveerd 
23 sep Tönnies gaat flink reorganiseren
23 sep 7 tips voor betere Food & Beverage inkoopprocedures
23 sep Kabinet wil afschaffen btw op groenten en fruit niet vervroegen
23 sep Tweede Kamer wil gratis lunch op scholen in kwetsbare wijken
23 sep Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
23 sep Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
22 sep Autogrill en Too Good To Go werken samen tegen voedselverspilling op Brusselse luchthaven
22 sep Pieter Pot lanceert eigen bestelapp
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?