Jumbo België opent zevende winkel in provincie Antwerpen

08-09 14:35 | bron: FoodPro Network

NIEL - Jumbo breidt verder uit en opende in de provincie Antwerpen woensdag om 9.00 uur de deuren van haar zevende winkel, die ondertussen al haar tweeëntwintigste winkel in België is. De Jumbo-winkel is gevestigd aan de Boomsestraat 152 in Niel. Vanaf woensdag 7 september kunnen ook inwoners van Niel genieten van de beste service en het buitengewoon groot Jumbo-assortiment, en dat altijd aan de laagste prijzen. Het resultaat is dat Jumbo-klanten ware fans worden. De keten zet hen immers altijd op de eerste plaats, door hun verwachtingen voortdurend te overtreffen. Dat meldt Jumbo.

Een nieuwe winkel, dezelfde hoge kwaliteitsnormen 
De provincie Antwerpen is opnieuw een Jumbo rijker. De gloednieuwe winkel heeft een totaaloppervlakte van 858 vierkante meter, waarop het gevarieerde aanbod helemaal tot haar recht komt. Dankzij de opening beginnen 17 mensen uit de regio aan een nieuwe professionele uitdaging. Zij vormen samen het enthousiaste team dat voor een warme sfeer zorgt in de winkel. “Het resultaat is schitterend”, stelt franchisenemer Mehmet Özturk. “Boodschappen doen is ook bij dit Jumbo-filiaal een ware totaalbeleving. Jumbo biedt klanten dag na dag een vers en smaakvol assortiment. Verse traiteurmaaltijden, versbereide pizza’s, gebraden kip of belegde broodjes: klanten kunnen hun hart ophalen aan de brede waaier aan lekkere producten. Daarnaast zorgen we ook voor lokale en Belgische producten, waaronder charcuterie. De centrale boodschap? “Onze passie voor lekker én gezond eten delen met de inwoners van Niel”, zo stelt Özturk. “Ook hier gaan we immers voor 100% tevreden klanten!” De winkel in Niel zal elke maandag van 12.00 tot 20.00 uur geopend zijn, van dinsdag tot zaterdag van 08.00 tot 20.00 uur en zondag tussen 8.30 en 12.00 uur. 

Winkelen zonder zorgen met 7 Zekerheden 
De beste service, een uitzonderlijk assortiment en de allerlaagste prijzen: die combinatie maakt van Jumbo een unicum in België en Nederland. Bovendien blijft de supermarktketen trouw aan haar 7 Zekerheden: euro’s goedkoper, service met een glimlach, voor al je boodschappen, vers is écht vers, vlot winkelen, niet tevreden geld terug en jouw wensen staan centraal, garanderen de beste dienstverlening.

“Boodschappen doen” wordt totaalbeleving  
Behalve het uitgebreide assortiment aan voedingswaren en non-food, gaat Jumbo nog verder in haar aanbod. Zo vinden klanten in de nieuwe winkel ook verschillende producten uit het HEMA-assortiment terug, dat mee wisselt met de seizoenen. In de veelzijdige bloemenafdeling kunnen klanten uit verschillende boeketten kiezen, die bovendien allemaal een versgarantie van 7 dagen hebben. Schittert je boeket geen week? Dan krijg je van Jumbo een nieuw boeket! “Met deze extra diensten komen klanten met veel plezier al hun dagelijkse boodschappen bij Jumbo doen”, zo licht Peter Isaac, managing director van Jumbo België verder toe. “Zo willen we er een fijnere en completere beleving maken!”  

Belgen vertrouwd maken met Jumbo
Een nieuwe winkel betekent nieuwe klanten, iets wat Jumbo keer op keer als een nieuwe kans beschouwt om ook de Belgen fan te maken van het merk: “Jumbo biedt klanten niet één, maar véél voordelen aan. Dankzij onze én-én-én-formule weten we steeds meer Belgische klanten te verwelkomen bij Jumbo. Bovendien is er nog veel ruimte om ons belevingsconcept verder uit te bouwen”, vertelt Peter Isaac. “Met ons fantastische team, deze mooie winkel en héél veel enthousiasme, kijken we de toekomst alvast rooskleurig tegemoet!”  

 

Bron: Jumbo





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
27 sep Albert Heijn Foundation bestaat 15 jaar
27 sep David Cutter nieuwe Chief Supply Chain Officer FrieslandCampina
27 sep Voedingscentrum: deze kant-en-klare vleesvervangers bevatten het minste zout
27 sep Violetta van Proast verkozen tot Beste Noviteit 2022
27 sep Flink meer zelfstandig werkende diëtisten
27 sep Vijf redenen voor de kwaliteitsmanager om te digitaliseren
27 sep Training: Masterclass BRC Global Standard Food Saferty Issue 9
26 sep Rabobank: Consumentenprijs zuivelproducten fors gestegen
26 sep Consumentenbond wil meer informatie van supermarkten over vers afgebakken broodjes
26 sep Brand stopt met grootschalige bierproductie in Wijlre
26 sep Unilever-topman Alan Jope gaat eind volgend jaar met pensioen
26 sep FruitMasters stopt per 1 januari 2023 met de klokverkoop
26 sep Kinderen krijgen bibliotheekpas bij Happy Meal
26 sep Kennis event Hygiëne levensmiddelenproductie: Design, Reiniging & Allergenenmanagement'
26 sep Stappenplan Ketenborging
26 sep Frits van Eerd treedt tijdelijk terug als algemeen directeur van Jumbo
23 sep Gemiddelde omzetgroei mkb in maand tijd gehalveerd 
23 sep Tönnies gaat flink reorganiseren
23 sep 7 tips voor betere Food & Beverage inkoopprocedures
23 sep Kabinet wil afschaffen btw op groenten en fruit niet vervroegen
23 sep Tweede Kamer wil gratis lunch op scholen in kwetsbare wijken
23 sep Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
23 sep Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
22 sep Autogrill en Too Good To Go werken samen tegen voedselverspilling op Brusselse luchthaven
22 sep Pieter Pot lanceert eigen bestelapp
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?