Just Eat Takeaway en Domino's Pizza breiden hun samenwerking in Verenigd Koninkrijk uit

10-11 14:29 | bron: FoodPro Network

LONDEN - Domino's Pizza breidt de exclusieve samenwerking met maaltijdbezorger Just Eat Takeway in het Verenigd Koninkrijk en Ierland verder uit. Dat meldt Just Eat Takeaway op haar website.

Na een succesvolle proefperiode van 6 maanden in 100 winkels dit jaar, wordt de samenwerking uitgerold naar meer dan 1.000 winkels en met nog eens 200 vestigingen voor eind 2022. De exclusieve samenwerking betekent dat Just Eat Takeaway de enige partij voor bezorging is die Domino's Pizza aan klanten aanbiedt. Klanten plaatsen hun bestelling via de app van Just Eat Takeaway.

"We zijn verheugd om deze uitbreiding van ons exclusieve Just Eat Partnership aan te kondigen. Domino's is erop gericht klanten veel waar voor hun geld te bieden, evenals heerlijk smakende, gloeiend hete pizza's. Als zodanig was het geweldig om te zien hoe Just Eat-gebruikers Domino's hebben omarmd. De proef heeft ons laten zien hoe een platform als Just Eat ons kan helpen toegang te krijgen tot nieuwe klanten. Met een duidelijke strategie en onze focus op het ontwikkelen van onze eigen digitale platforms naast het landelijke Just Eat-partnerschap, zijn we ervan overtuigd dat we ervoor zullen blijven zorgen dat niemand levert zoals die van Domino", aldus Elias Diaz Sese, CEO (op interim-basis) van Domino's Pizza Group.

"We zijn verheugd om onze exclusieve samenwerking uit te breiden tot meer dan 1.000 Domino's-winkels, na een succesvolle proefperiode. Als toonaangevend platform voor voedselbezorging bevinden we ons in een sterke positie om zo'n geliefd pizzamerk te helpen meer klanten in het hele land te bereiken. Het partnerschap komt te midden van een periode van snelle groei voor Just Eat, wat aangeeft dat we ons blijven inzetten om onze 19 miljoen klanten een verscheidenheid aan keuze en gemak te bieden", aldus Amy Heather, directeur strategische partnerschappen bij Just Eat Takeaway.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
30 nov Madaga Kindervoeding en Spoony bundelen de krachten
30 nov Omzet horeca stijgt met 2,7 procent
30 nov Inflatie lager, voeding flink duurder
30 nov Tweede Kamer wil generieke demping van NVWA-tarieven in 2023
30 nov Het implementeren van een voedselveiligheidscultuur: De drie C's
30 nov Workshop IFS Food in de praktijk
29 nov Erwtensoep voor helft van de prijs thuisbezorgd wanneer de winter tegenvalt
29 nov Carrefour opent nieuwe versformule Potager City
29 nov Visafslag Den Helder gaat sluiten
29 nov Hoe bereik ik de voedingsindustrie in 2023?
29 nov Whitepaper | Vergroot uw operationele wendbaarheid met Aptean's 3-stappenplan
29 nov Certificering als doel of als middel?
28 nov Ontbijtje doneren tegen kinderarmoede tijdens kerstactie van Lidl
28 nov Edeka heeft na maanden weer Coca-Cola in het schap
28 nov Nestlé investeert de komende 10 jaar 1,86 miljard dollar in Saudi-Arabië
28 nov Hoogleraar: Veeteelt krijgt het moeilijk met verhogen grondwater
28 nov Training Etiketteren gevorderd
28 nov Overstappen van boekhoudpakket? Dit zijn de obstakels
25 nov COWLESS gestart met productie van dagverse notendrank
25 nov Eieren op rantsoen in het Verenigd Koninkrijk
25 nov Esther Veninga nieuwe CFO Albert Heijn
25 nov Het belang van weegartikelen voor bedrijven in de vissector
25 nov Blended Training Basis Voedselveiligheid
24 nov Aldi gaat verder met kassaloze winkel
24 nov CBb gaat zich buigen over de tariefverhogingen van de NVWA
Spotlight
Spotlight
Spotlight
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Advertentie
uw banner hier?