Whitepaper | 6 trends die de voedsel- en drankenindustrie zullen beïnvloeden in 2023
bron: FoodPro Network
ETTEN-LEUR - De voedselindustrie is er de laatste jaren aan herinnerd dat verandering onvermijdelijk is. Hoewel 2022 in het teken stond van herstel en wederopbouw na de impact van de pandemie, werden voedselproducenten en -distributeurs geconfronteerd met nieuwe uitdagingen: van de stijgende inflatie tot knelpunten in de supply chain.
Hoe hebben de wereldgebeurtenissen in 2022 de bedrijfsstrategieën van voedselbedrijven beïnvloed? En hoe beïnvloeden deze hun prioriteiten in 2023? Om inzicht te vergaren in de huidige toestand van de markt, gaf Aptean het wereldwijde onderzoeksbureau IDC opdracht voor onderzoek te doen onder meer dan 650 voedsel- en drankenbedrijven in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Noord-Amerika.
In dit whitepaper analyseren we de 6 trends die uit het onderzoek van IDC naar voren zijn gekomen en bespreken we hoe voedselproducenten en -distributeurs zich kunnen voorbereiden op deze trends en hun bedrijf kunnen aanpassen aan veranderingen op de markt in 2023.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan