Crisp neemt maaltijdboxenbedrijf De Krat over

24-01 09:27 | bron: FoodPro Network

AMSTERDAM - Crisp neemt het Amsterdamse duurzame maaltijdboxenbedrijf De Krat over. De Krat werd in 2010 opgericht. Het bedrijf levert landelijk boxen met producten die rechtstreeks van lokale boeren komen. In september vorig jaar kondigde de online supermarkt al de acquisitie aan van lokale leverancier De Eetfabriek, waarmee het bedrijf kant-en-klare maaltijden uit eigen keuken kon toevoegen aan het assortiment.

De Krat is volgens Eric Klaassen, medeoprichter van Crisp, een sterk, financieel gezond en winstgevend bedrijf met een zeer loyale, groeiende klantenkring. Zowel voor het productenaanbod als voor de operationele organisatie zagen Crisp en De Krat voordelen in samenwerking. In het aanbod aan leveranciers bestond er al overlap aan producenten en telers die bij beide partijen zijn aangesloten. Vanaf begin dit jaar konden klanten van De Krat al boodschappen van Crisp aan hun maaltijdbox toevoegen.

De komende periode wordt gebruikt om het aanbod van De Krat op te schalen met de eigen software en de logistiek van Crisp. De eerste klanten van Crisp krijgen vervolgens vanaf februari de optie om voor een maaltijdbox-abonnement te kiezen. In de zomer vindt de volledige merk- en ketenintegratie plaats. Alle medewerkers van De Krat gaan mee naar Crisp. 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
26 jan Transport Albert Heijn steeds duurzamer
26 jan Danish Crown: varkensvleesmarkt zwaar onder druk
26 jan Alcoholvrij bier wint terrein in Nederland
26 jan SVO vakopleiding food en Kobus P&O openen VR-opleidingslocatie
26 jan FNV bereikt akkoord met Refresco over loonsverhoging
26 jan Waarom digitale transformatie in de voedingsindustrie noodzakelijk en dringend is
26 jan Whitepaper: Kwaliteit als concurrentievoordeel in de voedingsmiddelenindustrie
25 jan Onbemand bezorgwagentje van Colruyt levert eerste boodschappen aan huis
25 jan Westland Kaas neemt het merk 'Kees' over: een nieuwe variant op kaas
25 jan 50.000 kinderen eten spelenderwijs gezonder op de buitenschoolse opvang
25 jan Tot 11% prijsstijging in minder dan een jaar tijd bij maaltijdboxen
25 jan Ausnutria partner in 'Rethink waste challenge' aan Wageningen Universiteit
25 jan Jumbo haalt leverkaas uit schappen
25 jan Ruim 37% van de werknemers in de vleessector werkt via een uitzendbureau
25 jan FSSC en het implementeren van een voedselveiligheidscultuur: De drie C's
25 jan Het beknopte softwareoverzicht voor de voedingsindustrie
25 jan Procesoptimalisatie in de voedingsindustrie volgens Bizerba
24 jan Haalbaarheidsonderzoek naar eerste kweekvleesboerderij
24 jan M&M's doet chocolaatjes uit reclame in de ban na rel in VS
24 jan Crisp neemt maaltijdboxenbedrijf De Krat over
24 jan Meer dan 500 voedingsbedrijven moeten nog definitieve berekening NOW aanvragen
24 jan Waarom u ERP-functionaliteit voor voedselveiligheid nodig hebt
24 jan Wilt u Lead Auditor FSSC/ISO 22000 worden?
23 jan Helft werkgevers niet klaar met definitieve aanvraag NOW
23 jan Consument besteedt 36% meer aan biologisch
Spotlight
Spotlight
Spotlight
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Advertentie
uw banner hier?