Smaakstudie en onderzoekinnovatie voor nieuwe inzichten

30-05 08:01 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Hoe meet u de smaakbeleving, het nieuwste food concept, een receptuur of aanpassingen van uw product? Uw resultaat, scores of product-adaptaties komen feilloos in beeld aan de hand van onze innovatieve tests.

Face-to-Face werkt

In de wereld van marktonderzoek ontstaat steeds meer het besef dat voor een betrouwbaar beeld van de consument de meting moet plaatsvinden op het moment van beleving. Bij ons kunt u daar altijd voor terecht, Mobiel Centre Marktonderzoek is één van de sterkste partners voor face-to-face onderzoek in Nederland. Steeds meer organisaties maken gebruik van onze onderscheidende F2F® expertise en innovaties.

Sensorisch soeponderzoek

Zo verrichten we binnenkort voor de Universiteit Utrecht een smaakonderzoek waarvoor 240 respondenten worden gerekruteerd uit ons consumenten smaakpanel. Tijdens dit onderzoek worden op het moment van proeven op onze Test Centres unieke effecten vastgelegd die als basis gaan dienen voor een wetenschappelijke studie. Protocollen zijn leading voor de uitvoering en als het aankomt op uiterst betrouwbaar verzorgde smaak- en producttesten verdienen onze methodes, aanpak en teams zeker de voorkeur.

√ Alleen dan zijn de juiste conclusies mogelijk.

Alle soorten smaaktesten

In de afgelopen weken verzorgden onze teams weer verschillende sensorische tests. Bijvoorbeeld voor diverse koekproducten en gebakjes. Na street-interception vond de beoordeling plaats in onze Test Centres. Deze zijn landelijk gespreid, voor een beter beeld van de consument. Er was ook een omvangrijk marktonderzoek naar donuts. De respondenten kwamen hiervoor speciaal naar de Test Centres op uitnodiging via ons online panel. Voor het bereiden van vlees en groenten hebben we in-home een baktest uitgezet. Met een hoge doorloopsnelheid dankzij onze eigen logistieke keten.

√ Onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u.

BIG DATA + FIELD DATA

Wij hebben net een unieke pilot uitgevoerd in het retail-kanaal. Hierin wordt face-to-face gecollecteerde data vanaf de winkelvloer tegelijkertijd gekoppeld aan big data. Een meer dan waardevolle combinatie van gegevens. De daadwerkelijke beleving / perceptie / sentiment op respondentniveau is daarmee nu gekoppeld aan de databank van de opdrachtgever. Voor dit project hebben wij uiteraard de F2F® datacollectie tools zelf op maat ontwikkeld, getest en ingezet.

√ Een bijzondere mix die leidt tot nieuwe insights en profits.

Proeven of een pilot proberen?

Wilt u meer weten over de beste onderzoeksmogelijkheden? Van smaak, productvarianten, (om)verpakking, kleuren, displays, schapformule, reis- en verblijfservaring tot winkelbeleving, billboard, commercial, site, banners en apps. Op één van uw locaties, in alle vestigingen, onderweg van A naar B, of op onze landelijk gespreide Test Centres.

Neem contact op met ons

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, test methoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik HIER voor ons artikel over exclusief marktonderzoek.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
24 jan De drive-in supermarkt van Amazon (video)
24 jan Boodschappen doen in de Algarve
24 jan Espera vermindert productiestilstand met preventieve service en onderhoud
24 jan 7 februari: International Featured Standards – Food
23 jan Supermarktconcern Carrefour schrapt 2.400 banen
23 jan Consumentenbond: 'Merendeel van supermarkt-erwtensoep bevat veel zout'
23 jan Verbranding fipronilmest kippenboeren loopt vertraging op
23 jan Albert Heijn richt etnisch schap opnieuw in
23 jan Unilever: 'Out-of-stock' jaagt 40 procent klanten weg
23 jan 15 februari 2018: Safe Quality Food (SQF)
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie