Oprah Winfrey aan de slag voor Kraft Heinz

11-08 08:29 | bron: FoodPro Network

CHICAGO - De Amerikaanse talkshow- en filmster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een aantal “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten zijn voorlopig enkel verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. De producten van Oprah moeten Kraft Heinz helpen aan een nieuwe omzetgroei.

"O, That's Good''

Het nieuwe arsenaal aan producten krijgt de naam “O, That’s Good”. Kraft Heinz wil een gezonde draai geven aan comfort food. Alle producten die Winfrey promoot zijn zonder kunstmatige smaak- of kleurstoffen. De deal tussen de voedingsgigant en de zeer invloedrijke TV-ster is echter meer dan een marketingstunt. Winfrey was zelf betrokken bij het uitwerken van de recepten en reisde tevens af naar de testkeukenfaciliteiten in Chicago.

Oprah effect werkt voor Weight Watchers

Met de steun van Oprah Winfrey hoopt Kraft Heinz op omzetgroei. Winfrey heeft tevens een belang van 10% in Weight Watchers. De dieetclub zag zijn ledenaantal met een vijfde groeien en boekte een omzetgroei van 12% sinds het 'Oprah-effect'. Het aandeel Weight Watchers steeg zelfs met 300%.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
20 jul Carrefour komt met personal shopper en levering binnen 1,5 uur
20 jul Nestlé snoeit verder in suiker, vet en zout
20 jul Deliveroo gaat samenwerken met sterrenchefs en test restaurantconcept
20 jul Als food merk overleven in Mexico
20 jul Expertisecentrum voor het Slagersambacht
20 jul 27 september: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jul Kellogg's vermindert zout- en suikergehalte van ontbijtgranen
19 jul Omzet Unilever groeit minder hard dan verwacht
19 jul Greenyard: ‘We zetten alle mogelijke stappen om de listeriabesmetting op te lossen’
19 jul Biologische landbouw in Nederland neemt toe
19 jul Nederlandse bedrijven gebruiken vaker duurzame cacao
19 jul Nieuwe Europese wetgeving voor etikettering producten
19 jul Voedingsgiganten willen etikettering op basis van kleurcode en portiegrootte
19 jul 5 september: BRC Global Standard-Food Safety
18 jul FrieslandCampina eerste associate member Medical Nutrition International
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie