Oprah Winfrey aan de slag voor Kraft Heinz

11-08 08:29 | bron: FoodPro Network

CHICAGO - De Amerikaanse talkshow- en filmster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een aantal “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten zijn voorlopig enkel verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. De producten van Oprah moeten Kraft Heinz helpen aan een nieuwe omzetgroei.

"O, That's Good''

Het nieuwe arsenaal aan producten krijgt de naam “O, That’s Good”. Kraft Heinz wil een gezonde draai geven aan comfort food. Alle producten die Winfrey promoot zijn zonder kunstmatige smaak- of kleurstoffen. De deal tussen de voedingsgigant en de zeer invloedrijke TV-ster is echter meer dan een marketingstunt. Winfrey was zelf betrokken bij het uitwerken van de recepten en reisde tevens af naar de testkeukenfaciliteiten in Chicago.

Oprah effect werkt voor Weight Watchers

Met de steun van Oprah Winfrey hoopt Kraft Heinz op omzetgroei. Winfrey heeft tevens een belang van 10% in Weight Watchers. De dieetclub zag zijn ledenaantal met een vijfde groeien en boekte een omzetgroei van 12% sinds het 'Oprah-effect'. Het aandeel Weight Watchers steeg zelfs met 300%.



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
15 dec NVWA roept Olvarit terug vanwege verkeerde inhoud
15 dec Uber Eats wil koeriers beschermen met aanvullende verzekering
15 dec Maisbrood Jumbo verkozen tot 'meest misleidende' product van 2017
15 dec Spar als 'eerste internationale retailer' naar Wit-Rusland
15 dec Zo verlengt u de houdbaarheid van broodproducten!
15 dec 15 februari 2018: Safe Quality Food (SQF)
14 dec Kippenboeren willen NVWA voor rechter slepen na fipronilcrisis
14 dec Albert Heijn stopt met AH to go in Duitsland
14 dec Walmart zegt geen winkel meer te zijn
14 dec 80% ondersteunde bedrijven met export aan de slag
14 dec Vacature: Projectmanager Kwaliteit / Senior Consultant
13 dec Colruyt Group ziet omzet stijgen, winst dalen
13 dec NVWA-tarieven stijgen met 2,3%
13 dec Picnic opent distributiecentrum in Diemen
13 dec Lucas Bols verwerft wereldwijde distributierechten voor mousserende likeur
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie