Oprah Winfrey aan de slag voor Kraft Heinz

11-08 08:29 | bron: FoodPro Network

CHICAGO - De Amerikaanse talkshow- en filmster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een aantal “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten zijn voorlopig enkel verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. De producten van Oprah moeten Kraft Heinz helpen aan een nieuwe omzetgroei.

"O, That's Good''

Het nieuwe arsenaal aan producten krijgt de naam “O, That’s Good”. Kraft Heinz wil een gezonde draai geven aan comfort food. Alle producten die Winfrey promoot zijn zonder kunstmatige smaak- of kleurstoffen. De deal tussen de voedingsgigant en de zeer invloedrijke TV-ster is echter meer dan een marketingstunt. Winfrey was zelf betrokken bij het uitwerken van de recepten en reisde tevens af naar de testkeukenfaciliteiten in Chicago.

Oprah effect werkt voor Weight Watchers

Met de steun van Oprah Winfrey hoopt Kraft Heinz op omzetgroei. Winfrey heeft tevens een belang van 10% in Weight Watchers. De dieetclub zag zijn ledenaantal met een vijfde groeien en boekte een omzetgroei van 12% sinds het 'Oprah-effect'. Het aandeel Weight Watchers steeg zelfs met 300%.



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
20 okt Aantal obesitas-kinderen wereldwijd in veertig jaar vertienvoudigd
20 okt EuroparlementariĆ«rs willen volledig verbod op glyfosaat
20 okt Nederlanders eten na jaren weer iets meer vlees
20 okt Carrefour werkt aan plannen voor thuismarkt
20 okt Cargill gebruikt big data om beschikbaarheid fabriek te verhogen
20 okt 21 november: Safe Quality Food (SQF)
19 okt IJsverkoop Unilever dwars gezeten door tegenvallend zomerweer
19 okt 'Personeel Aldi zucht onder hoge werkdruk'
19 okt Jumbo roept kibbeling en lekkerbek terug om listeriabacterie
19 okt Hoe denk jij dat de toekomst van ons voedselsysteem eruit zou moeten zien?
19 okt Machines voor de voedings- en drankenindustrie
19 okt Boodschappen doen in de Algarve
19 okt Vacature: Quality Manager bij Bresc
18 okt Prijsverschillen tussen Albert Heijn Nederland en Albert Heijn BelgiĆ«
18 okt Danone noteert stevige omzetgroei
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie