Oprah Winfrey aan de slag voor Kraft Heinz

11-08 08:29 | bron: FoodPro Network

CHICAGO - De Amerikaanse talkshow- en filmster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een aantal “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten zijn voorlopig enkel verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. De producten van Oprah moeten Kraft Heinz helpen aan een nieuwe omzetgroei.

"O, That's Good''

Het nieuwe arsenaal aan producten krijgt de naam “O, That’s Good”. Kraft Heinz wil een gezonde draai geven aan comfort food. Alle producten die Winfrey promoot zijn zonder kunstmatige smaak- of kleurstoffen. De deal tussen de voedingsgigant en de zeer invloedrijke TV-ster is echter meer dan een marketingstunt. Winfrey was zelf betrokken bij het uitwerken van de recepten en reisde tevens af naar de testkeukenfaciliteiten in Chicago.

Oprah effect werkt voor Weight Watchers

Met de steun van Oprah Winfrey hoopt Kraft Heinz op omzetgroei. Winfrey heeft tevens een belang van 10% in Weight Watchers. De dieetclub zag zijn ledenaantal met een vijfde groeien en boekte een omzetgroei van 12% sinds het 'Oprah-effect'. Het aandeel Weight Watchers steeg zelfs met 300%.



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
21 aug 15 nieuwe vestigingen voor snelst groeiende supermarktketen Vomar
21 aug Zuivel, vlees en vis flink duurder
21 aug Walmart blijft groeien
21 aug Albert Heijn roept biologische geitenkaas terug
21 aug Walmart zet winkelmedewerkers in als bezorgers
21 aug Vacature: Manager Quality Assurance
18 aug Boer: “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken”
18 aug Europese Unie bespreekt fipronil schandaal begin september
18 aug FrieslandCampina verkoopt maker Appelsientje
18 aug Britse toezichthouder geeft goedkeuring voor pubdeal Heineken
18 aug Zeeuwse bolussen naar Zuid-Korea
18 aug 18 oktober: BRC Global Standard-Food Safety
17 aug Fipronil-onderzoek kabinet nog dit jaar gereed
17 aug Overname Uniekaas is rond
17 aug Waarom de nieuwe wervingssite van Lidl géén vacatures heeft
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie