Hogere omzet en verlies voor HelloFresh
14 aug 2017 13:16
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMSTERDAM - HelloFresh heeft in het eerste halfjaar een fors hogere omzet behaald dan in dezelfde periode vorig jaar. Het verlies van de maaltijdboxenleverancier nam echter ook toe.
De hogere opbrengsten en de toename van het verlies worden grotendeels veroorzaakt door uitbreidingen en daarbij gemaakte kosten.
De vraag naar de maaltijddozen van HelloFresh nam aanzienlijk toe. HelloFresh is inmiddels actief in zeven Europese landen, de Verenigde Staten en Canada. Er werd voor bijna de helft meer besteld. De maaltijdboxenleverancier noteerde een omzet van ruim 435 miljoen euro.
Het nettoverlies van HelloFresh kwam uit op 56,7 miljoen euro tegen 52,9 miljoen euro een jaar eerder.
Bron: ANP
Laatste nieuws
-
23 apr PepsiCo verkoopt weer meer frisdrank en chips
-
23 apr Reorganisatie bij Milcobel: 130 banen op de tocht
-
23 apr Consumentenbond: Fabrikanten bezuinigen op dure ingrediënten
-
23 apr Producten van Danone, Dr. Oetker, Jacobs Douwe Egberts en Mondelez weer verkrijgbaar bij Jumbo
-
23 apr PFAS en voeding: een informatief webinar
-
23 apr Kumasi maakt frisdrank uit restproduct van cacaovrucht
-
23 apr TraceGains gaat samenwerking aan met FoodPro Network
-
22 apr Omzet en winst van Lactalis namen toe in 2023
-
22 apr Oxfam Novib: recordprijzen cacao gevolg van onderbetaling boeren
-
22 apr Franse supermarkten moeten klanten informeren over krimpflatie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan