Iglo wint GfK Shopper Marketing Award
23 sep 2016 12:45
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMERSFOORT– Iglo heeft de GfK Shopper Marketing Award gewonnen. Dat is gisteren bekendgemaakt op het GfK FMCG Jaarcongres.
De GfK Shopper Marketing Award wordt jaarlijks uitgereikt aan een merk dat zich in het afgelopen jaar op een positieve manier heeft onderscheiden op het gebied van shopper marketing binnen de FMCG branche. De prijs werd dit jaar voor de vierde keer uitgereikt.
Iglo ontvangt de prijs voor de herlancering van Iglo Roerbak Sensatie. Daarnaast waren Crystal Clear en Hertog Jan waren genomineerd door de vakjury.
Laatste nieuws
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan