Vino Vitro lanceert origineel concept met expertise van Air Liquide
bron: FoodPro Network
EINDHOVEN - Mevrouw Caroline Creyf van het bedrijf Vino Vitro lanceert met trots haar originele concept voor de grote wijnliefhebbers. Zo wordt het mogelijk om een ontdekkingsreis door de wereld van de grote wijnen te beleven op een budgetvriendelijke manier.
Maandelijks worden 3 tubes in een originele kist van de door een gekend sommelier geselecteerde wijnen toegestuurd. Elke tube bevat 1 glas wijn (ca 100 ml). In functie van het abonnement kunnen de wijnen die verzonden worden een Parkerscore hebben van +85 tot superscores van +90 !!
Bij elke wijntube zit een beschrijving door een gekend sommelier van de wijn en het combinatieadvies met gerechten. Zie ook: https://www.vinovitro.com/nl/over-ons/ )
Air Liquide heeft samen met een onderaannemer de technologie uitgewerkt om dit idee tot een goed einde te brengen en de wijnen onder ideale omstandigheden te kunnen overhevelen.
Meer informatie op: http://www.catalog-airliquide-benelux.com/nederland/blog
Auteur: Piet de Caluwé, Senior Expert- Account Consultant Food & Pharma
Laatste nieuws
-
01 mei Walmart lanceert nieuwe private-label lijn
-
01 mei Verkopen Starbucks omlaag door zuinigheid bij consumenten
-
01 mei Meer omzet voor voedingsmiddelenwinkels
-
01 mei Maaltijdenplatform Mealprep.nl breidt uit naar Vlaanderen
-
01 mei Hogere brutomarge voor Oatly
-
01 mei Resten champignonteelt mogelijk geschikt voor waterzuivering
-
01 mei The Greenery zet 5 procent meer om
-
01 mei Infor for the beverage industry
-
01 mei Schrikken klanten terug van groenten en fruit in bulk? (video)
-
30 apr Coca-Cola verkoopt iets meer frisdrank, maar maakt minder winst
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan