Carrefour lanceert weer nieuwe koopkrachtactie

bron: FoodPro Network
Carrefour start ook het nieuwe jaar met een aantal prijsverlagingen. In de zesde koopkrachtactie van Carrefour in België zakken circa duizend producten in prijs.
Na een periode waarin de uitgaven kunnen oplopen, lanceert Carrefour België een nieuwe koopkrachtactie. Meer dan 1.000 producten zijn in prijs verlaagd, zowel van het eigen merk als A-merken. De prijzen zijn verlaagd bij alle winkelformules, dus ook op de website en in de Express-gemakswinkels.
Carrefour noemt de prijsverlagingen het resultaat van de onderhandelingen met leveranciers, maar ook van de daling van de grondstofkosten. De producten met verlaagde prijzen zullen volgens Carrefour duidelijk herkenbaar zijn in de schappen, terwijl de actie ook wordt gecommuniceerd via borden in de winkels, een mediacampagne op radio en tv, op sociale media en op bushaltes.
Meer over
Laatste nieuws
-
19 jun Unilever overweegt Brits snacksmerk te verkopen
-
19 jun Europese Commissie kijkt naar marktmacht chocoladefabrikant Mars volgens Reuters
-
19 jun Duurdere chocolade leidt tot hogere voedselprijzen in VK
-
19 jun Fonterra wil in Studholme hoogwaardige eiwitten gaan produceren
-
19 jun Nestlé wil sneller groeien via reclame en marketing
-
19 jun Duurzaamheid van koffiecapsules meetbaar gemaakt
-
19 jun Ben je als foodbedrijf klaar voor de digitale transformatie?
-
18 jun Unilever draagt ter Kulve voor om topman te worden van ijsdivisie
-
18 jun Danone lanceert Skyr op Nederlandse markt
-
18 jun Colruyt Group verkoopt 81 Franse winkels
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan