Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
bron: FoodPro Network
DEN BOSCH - De redenen om zout en suiker in ons voedsel te reduceren zijn zeer divers. De mogelijkheden ook. Toevoeging ervan is er juist om (letterlijk) in de smaak te vallen bij de consument. Maar hoe belangrijk is ‘smaak’ in de foodsector? En waarom is zout- en suikerreductie een blijvertje?
Lees in de whitepaper zout- en suikerreductie van Normec Foodcare over de initiatieven die de laatste jaren zijn genomen in de sector, om meer inzicht te krijgen en reductie te realiseren. Hoe de consument kan wennen aan smaak met minder zout of suiker en hoe groot de invloed hiervan is. Enerzijds op de productie van ons voedsel en anderzijds op de consumptie. Immers: als iets niet lekker is, wordt het niet gekocht. Zelfs niet met een mooi verhaal.
Download de whitepaper zout- en suikerreductie
Bron: Normec Foodcare - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
26 jul Mosa Meat hield eerste proeverij voor gekweekt rundvlees
-
26 jul Ekoplaza gaat samenwerken met chipsproducent FZ Organic Food
-
26 jul McDonald’s wil concurrentie aangaan met Starbucks
-
26 jul Download het e-book: Back to the core in food
-
26 jul IDC-perspectief: hoe Amalthea AI inzet om de opbrengsten en winstgevendheid te verbeteren
-
25 jul Nestlé boekt iets meer omzet
-
25 jul Omzet Unilever stijgt met 4,1 procent
-
25 jul Amerikaanse start-up maakt kweekzuivel met CO2 als hoofdingrediënt
-
25 jul Oatly verbetert brutomarge
-
25 jul FrieslandCampina blijft last houden van een dalende melkaanvoer
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan