Nestlé biedt met nieuwe technieken inzage in productieprocessen
bron: FoodPro Network
Nestlé zet een combinatie van virtuele en augmented reality-technologie in om mensen gelegenheid te geven om in de productielocaties binnen te kijken. Met behulp van een VR-headset kunnen bezoekers met de Immersive Factory Experience inzicht krijgen in hoe de producten worden gemaakt.
Bezoekers kunnen met de nieuwe technieken de veiligheids-, kwaliteits- en gezondheidsmaatregelen observeren die worden toegepast in de productieactiviteiten en zich verdiepen in de wetenschappelijke en technologische innovaties achter de verschillende voedingsmerken.
De virtuele ervaring is gepersonaliseerd, waardoor bezoekers kennis kunnen maken met producten uit het land van hun keuze. De ervaring maakt gebruik van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van generatieve AI en spraaksynthese en is momenteel beschikbaar in het Engels, Spaans en Portugees. Binnenkort worden er meer talen toegevoegd.
De eerste pilot werd eerder dit jaar gelanceerd in de fabriek in Jalisco in Mexico. Nestlé heeft deze virtuele ervaring uitgerold in verschillende markten in Latijns-Amerika met plannen om uit te breiden naar andere regio's. Nestlé is ook van plan om de Research & Development-centra in 2025 op te nemen in deze platforms.
Laatste nieuws
-
07 nov Consumenten geven minder uit aan voeding
-
07 nov Arla investeert 59,4 miljoen in extra productiecapaciteit voor roomkaas
-
07 nov Aptean Food & Beverage ERP versterkt de AGF-industrie
-
07 nov Waardevolle voedingsingrediënten uit koffieprut
-
06 nov Tony's Chocolonely eigenaar nieuwe aandeelhouder Fish Tales
-
06 nov Handboek Nieuwe voedingsmiddelen
-
06 nov Barry Callebaut verwacht lagere verkoop door hoge cacaoprijzen
-
06 nov Acties en prijsverlagingen helpen McDonald's aan omzetgroei
-
06 nov Jumbo roept glutenvrije spaghetti terug
-
06 nov Colruyt wil met Okay City naar 100 stadswinkels
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan