Nestlé komt met maaltijdoplossingen voor airfryers
bron: FoodPro Network
De opkomst van de airfryer weerspiegelt de bredere evolutie in smaak en gedrag van de consument. Van de manier waarop maaltijden worden bereid tot hoe gemak eruit ziet. In de Verenigde Staten is de verkoop al bijna tien jaar gestaag gegroeid, naar schatting bezit tweederde van de huishoudens een airfryer.
Nestlé heeft een reeks producten ontwikkeld die specifiek zijn bedoeld voor de airfryer. Stouffer's Melt-FULLS diepvriessandwiches zijn sinds april van dit jaar verkrijgbaar in de VS en zijn bereide maaltijden die speciaal zijn ontworpen voor koken in de airfryer.
Uit inzichten blijkt ook dat Amerikaanse consumenten het steeds leuker vinden om voedsel zoals Hot Pockets rechtstreeks uit de airfryer te bereiden. Nestlé geeft daarom kookinstructies voor de airfryer rechtstreeks op de verpakking van enkele van zijn grootste merken, waaronder Hot Pockets en DiGiornio persoonlijke pizza's.
In Australië en het Verenigd Koninkrijk verhogen Maggi -kruiden voor de airfryer de knapperigheid en smaak van het gerecht. In China heeft Nestlé het Totole airfryerkruiden assortiment.
Bron: Nestlé
Meer over
Laatste nieuws
-
10 sep ME-AT the alternative: Duitse traditionele producten veganistisch gemaakt
-
10 sep 5 Trends voor digitalisering in food
-
10 sep Nespresso lanceert koffieassortiment met composteerbare capsules
-
10 sep PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
10 sep Mercadona bereikt doel van 50 winkels in Portugal
-
10 sep Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
10 sep De toegevoegde waarde van Aptean Food & Beverage ERP bij Tony’s Chocolonely
-
09 sep Deens onderzoek gericht op plantaardige alternatieven voor ei-ingrediënten
-
09 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Spanje?
-
09 sep Intrafood:24: Ingrediënten & inspiratie voor innovatie in de voedingsindustrie 25 & 26 september
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan