Nestlé komt met maaltijdoplossingen voor airfryers

bron: FoodPro Network
De opkomst van de airfryer weerspiegelt de bredere evolutie in smaak en gedrag van de consument. Van de manier waarop maaltijden worden bereid tot hoe gemak eruit ziet. In de Verenigde Staten is de verkoop al bijna tien jaar gestaag gegroeid, naar schatting bezit tweederde van de huishoudens een airfryer.
Nestlé heeft een reeks producten ontwikkeld die specifiek zijn bedoeld voor de airfryer. Stouffer's Melt-FULLS diepvriessandwiches zijn sinds april van dit jaar verkrijgbaar in de VS en zijn bereide maaltijden die speciaal zijn ontworpen voor koken in de airfryer.
Uit inzichten blijkt ook dat Amerikaanse consumenten het steeds leuker vinden om voedsel zoals Hot Pockets rechtstreeks uit de airfryer te bereiden. Nestlé geeft daarom kookinstructies voor de airfryer rechtstreeks op de verpakking van enkele van zijn grootste merken, waaronder Hot Pockets en DiGiornio persoonlijke pizza's.
In Australië en het Verenigd Koninkrijk verhogen Maggi -kruiden voor de airfryer de knapperigheid en smaak van het gerecht. In China heeft Nestlé het Totole airfryerkruiden assortiment.
Bron: Nestlé
Meer over
Laatste nieuws
-
02 mei La Lorraine investeert 100 miljoen euro in Amerikaanse fabriek
-
02 mei Voedingsmiddelen, dranken en tabak 7,2 procent duurder
-
02 mei McDonald's verkoopt minder vooral in de Verenigde Staten
-
02 mei Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
02 mei Nestlé introduceert vloeibaar espressoconcentraat in de Verenigde Staten
-
01 mei IFFA 2025: technologische sprong voor vlees- en eiwitverwerking
-
01 mei Omzet Royal A-ware stijgt naar 3,8 miljard euro
-
01 mei Omzet voedingswinkels stijgt
-
01 mei Smeding neemt vestiging in Geldermalsen officieel in gebruik
-
01 mei Novel food voor Deens gefermenteerd koolzaadproduct
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan