Unilever verkoopt Duitse pastamerken

bron: FoodPro Network
Unilever splitst in Duitsland de pastasauzen van de merken Tomato al Gusto en Speciale al Gusto af. De Italiaanse fabrikant van tomatenproducten Casalasco neemt de merken per 1 maart 2025 over.
Het merk Knorr blijft van Unilever, maar mag door Casalasco nog een jaar lang voor de sauzen worden gebruikt. De pastasauzen zijn in Duitsland al meer dan 20 jaar verkrijgbaar onder het merk Knorr.
Casalasco verkoopt tomatenproducten onder de merken Pomì, Pomito en De Rica. Het bedrijf gaat de pastasauzen in Duitsland distribueren via marketingpartner Hengstenberg.
Unilever is momenteel bezig met het reorganiseren van haar merken- en productportfolio. In december werd al bekendgemaakt dat het bedrijf de merken Unox, Zwan en Conimex verkoopt aan Zwanenberg Food Group en Paulig.
Laatste nieuws
-
26 mrt 6 tips voor het vertalen van etiketten
-
26 mrt Voedingsindustrie krijgt mogelijkheden voor kortere opleidingstrajecten medewerkers
-
26 mrt Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
-
26 mrt Supply Chain Management: eerst het gezamenlijke doel, het collectieve gevoel en dán de tool
-
25 mrt Voedselverspilling bij meetings en lunches
-
25 mrt Vandemoortele neemt de Europese margarine- en spreadsdivisie van Bunge over
-
25 mrt DSM-Firmenich, Nutricia en FrieslandCampina vroegen veel octrooien aan
-
25 mrt Boon verlaagt consumentenprijzen structureel met 30%
-
25 mrt Spadel investeert in Something & Nothing
-
25 mrt Hogere omzet en winst voor Hero Group
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan