Royal A-ware breidt activiteiten verder uit met nieuwe divisie foodservice

bron: FoodPro Network
Royal A-ware breidt haar activiteiten verder uit en introduceert een nieuwe divisie gericht op de out-of-home foodmarkt. De nieuwe divisie met de naam A-ware @Foodservice gaat zuivel en andere foodproducten aanbieden aan onder andere horeca- en cateringbedrijven.
Met deze strategische keuze speelt het bedrijf in op de veranderende marktvraag en verstevigt het haar positie als producent van kaas, verse zuivel en andere foodproducten. ‘De focus en uitbreiding in de foodservice-markt is een logische volgende stap in onze groeistrategie.’ , aldus Jan Anker, CEO van de Royal A-ware Food Group. ‘We zien een duidelijke kans om onze expertise in te zetten voor een segment dat in toenemende mate behoefte heeft aan (zuivel)producten met een zo hoog mogelijke voedingswaarde en de laagst mogelijke impact op mens, dier en milieu.’
De oprichting van @Foodservice weerspiegelt de ambitie van Royal A-ware om beter in te kunnen spelen op de vraag in het foodservicesegment. De producent van zuivel en andere foodproducten creëert efficiënte en duurzame ketens en werkt daarbij van “consument tot koe”. ‘Daar bedoelen we mee dat de vraag van de klant altijd het uitgangspunt is van die keten. Omdat we de gehele keten in eigen beheer hebben en een uitgebreid productportfolio, zijn we flexibel en kunnen we klanten maatwerk bieden. @Foodservice is daar een logische aanvulling op.’, aldus Ron Lekkerkerker, Managing Director A-ware @Foodservice.
De verwachting is dat de nieuwe divisie medio 2025 operationeel is. Geïnteresseerden in de nieuwe oplossingen van @Foodservice kunnen contact opnemen met Ron Lekkerkerker via ron.lekkerkerker@royal-aware.com.
Laatste nieuws
-
26 mrt Dekamarkt en Plus stoppen met laagste prijsbeloftes
-
26 mrt 6 tips voor het vertalen van etiketten
-
26 mrt Voedingsindustrie krijgt mogelijkheden voor kortere opleidingstrajecten medewerkers
-
26 mrt Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
-
26 mrt Supply Chain Management: eerst het gezamenlijke doel, het collectieve gevoel en dán de tool
-
25 mrt Voedselverspilling bij meetings en lunches
-
25 mrt Vandemoortele neemt de Europese margarine- en spreadsdivisie van Bunge over
-
25 mrt DSM-Firmenich, Nutricia en FrieslandCampina vroegen veel octrooien aan
-
25 mrt Boon verlaagt consumentenprijzen structureel met 30%
-
25 mrt Spadel investeert in Something & Nothing
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan