Ook Colruyt France gaat huismerken inkopen via alliantie EMD

20 jan 2025 07:35
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Francap, de inkoopgroep waar ook Colruyt France lid van is, gaat voortaan huismerken inkopen via de internationale retailalliantie EMD. Inkoop van A-merkproducten valt buiten de samenwerking.
Vanaf dit jaar gaat Francap huismerken inkopen via de internationale alliantie European Marketing Distribution. De Franse groepering brengt tien retailers aan met samen 2.215 verkooppunten, onder merken als Coccinelle Supermarché, Rapid’ Market, Panier Sympa, Viveco en Marché Minut’. Eén van de grootste leden is Colruyt France, dat 102 supermarkten heeft.
Andere leden zijn onder andere Superunie, Markant en RTG International.
Laatste nieuws
-
26 mrt Dekamarkt en Plus stoppen met laagste prijsbeloftes
-
26 mrt 6 tips voor het vertalen van etiketten
-
26 mrt Voedingsindustrie krijgt mogelijkheden voor kortere opleidingstrajecten medewerkers
-
26 mrt Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
-
26 mrt Supply Chain Management: eerst het gezamenlijke doel, het collectieve gevoel en dán de tool
-
25 mrt Voedselverspilling bij meetings en lunches
-
25 mrt Vandemoortele neemt de Europese margarine- en spreadsdivisie van Bunge over
-
25 mrt DSM-Firmenich, Nutricia en FrieslandCampina vroegen veel octrooien aan
-
25 mrt Boon verlaagt consumentenprijzen structureel met 30%
-
25 mrt Spadel investeert in Something & Nothing
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan