AI en digitalisering als drijvende kracht in de voedselindustrie
bron: FoodPro Network
Een toenemende druk op duurzaamheid, efficiëntie en transparantie zorgt voor grote uitdagingen binnen de voedsel- en drankenindustrie. De oplossing ligt mogelijk in digitalisering, waarbij met name kunstmatige intelligentie (AI) een belangrijke rol speelt. Want er liggen zeker kansen voor de voedselindustrie op het gebied van digitalisering en AI, maar er zijn ook uitdagingen. Hoe krijg ik mijn mensen mee? Hoe reduceer ik mijn papieren voorraadbeheer? En hoe kan ik duurzaam groeien als bedrijf, als product, als merk? Gelukkig is er voor elk van deze vragen een digitale oplossing. Het is aan bedrijven hoe zij daarmee omgaan, en hoe snel zij digitale stappen kunnen zetten om voorloper te worden – en blijven – in hun vakgebied.
Aan de hand van dit artikel krijg je tips van tech-deskundigen die hier hun licht over laten schijnen.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
05 dec Nxtfood trekt nog eens 49 miljoen euro van investeerders aan
-
05 dec ABN AMRO: Volumegroei in voedingsindustrie bedraagt in 2025 meer dan 1%
-
05 dec Duurzaamheid van koffiecapsules meetbaar gemaakt
-
05 dec AI en digitalisering als drijvende kracht in de voedselindustrie
-
04 dec Voedingsindustrie groeit flink in 2025
-
04 dec COV wordt VleesNL
-
04 dec De voordelen van MAP technologie in de voedingsindustrie
-
04 dec Digitaal innoveren voor een groenere, duurzame toekomst in de voedings- en drankensector
-
04 dec Succesvol Supply Chain Management begint bij de klant
-
03 dec Magnum denkt dat totale ijsmarkt groeit naar 90 miljard
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan