Thuisbezorgd.nl maakt bestellen nog makkelijker met AI-assistent

Vanaf nu kunnen gebruikers van de Thuisbezorgd.nl app eenvoudig zoeken, persoonlijke aanbevelingen ontvangen en bestellingen plaatsen met behulp van een AI-chatfunctie. Hierdoor wordt het sneller en eenvoudiger om precies te vinden wat je wilt of het nu gaat om het nabestellen van je laatste bestelling of om het zoeken naar je favoriete gerechten en dat zorgt voor een soepele en handige bestelervaring. 

Just Eat Takeaway.com - het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl - implementeerde de AI-assistent al eerder in het Verenigd Koninkrijk, waar er door gebruikers positief op wordt gereageerd. De komende tijd maken naast de Nederlandse consumenten ook andere Europese landen kennis met deze innovatieve manier van bestellen. 

"Ik ben ontzettend enthousiast dat we onze AI Assistant uitrollen in Nederland. We weten dat consumenten op zoek zijn naar gemak bij elke stap en deze functie stelt ons in staat om aan deze vraag te voldoen door hen meer manieren te bieden om te bestellen. Dus of je nu bestelt met vrienden of op zoek bent naar aanbevelingen, onze AI Assistant is ontworpen om bestellen bij Thuisbezorgd.nl nog makkelijker te maken", aldus Hassan Charaf, Senior director product bij Just Eat Takeaway.com

 

De functie wordt net als in het Verenigd Koninkrijk gefaseerd uitgerold en wordt steeds verder verbeterd naarmate meer consumenten er gebruik van maken. 

Laatste nieuws