Picnic neemt voortaan pakketjes van PostNL mee

bron: FoodPro Network
Picnic neemt voortaan ook retourpakketjes van PostNL mee. Sinds 2020 kunnen klanten al DHL-pakketjes meegeven aan de bezorger die boodschappen komt brengen.
Picnic heeft de afgelopen weken de service met succes getest. De proef begon in Arnhem en Nijmegen. Later volgden Heerlen, Groningen, Wateringen, Den Bosch en Hilversum.
De 2 bedrijven sponsoren sinds enkele maanden samen een wielerploeg Team Picnic PostNL. "Door onze sportieve samenwerking raakten we ook al snel in gesprek over de mogelijkheid om retourpakketten van Picnic-klanten te bezorgen", aldus cfo Pim Berendsen van PostNL.
Het gaat voorlopig om retourpakketjes van webwinkels die voorzien zijn van een meegeleverd of uitgeprint retourlabel. Ook pakketjes met heen- en teruglabels worden opgehaald. De bezorger van Picnic scant het retourlabel dat op het pakket zit en neemt de pakketjes mee naar de lokale hub, waar ze opgehaald worden door PostNL.
Laatste nieuws
-
30 jun Cursus Listeria Normec Foodcare en Wageningen Academy
-
30 jun 5 manieren waarop voedsel- en drankbedrijven duurzame inkoop kunnen aanpakken
-
27 jun JDE Peet's verhoogt opnieuw prijzen Douwe Egberts koffie
-
27 jun Sterke toename in productie en verkoop van tonijn onder MSC-label
-
27 jun Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
26 jun Cursus Voedselwetgeving
-
26 jun Europese Commissie gaat onderzoek doen naar overname Kellanova door Mars
-
26 jun Vion werkt aan verbetering positie flexwerkers
-
26 jun Carrefour betaalt klanten om te koken
-
26 jun ABN AMRO: 'CSRD zal bedrijven in de voedingsindustrie tot actie dwingen'
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan