Beyond Meat introduceert Beyond Burger Jalapeño in Nederlandse supermarkten

Beyond Meat introduceert de Beyond Burger Jalapeño in 750 Albert Heijn-filialen, 75 Plus-filialen en online retailer Picnic. Daarnaast breidt Jumbo zijn huidige Beyond Burger Jalapeño-aanbod uit naar 150 winkels.

De Beyond Burger Jalapeño is een vleesachtige, plantaardige sensatie: onweerstaanbaar sappig met een pittige kick. Perfect dus voor liefhebbers van spicy eten, veganisten, carnivoren en iedereen daartussenin. Daarnaast is het een bron van eiwitten (16 g per 100 g) die volledig bestaat uit plantaardige ingrediënten zonder toevoeging van soja. Kortom, de Beyond Burger Jalapeño is de 'heetste' plantaardige burger van Beyond Meat tot nu toe.

“We zijn verheugd om onze Beyond Burger Jalapeño bij meer Nederlandse supermarkten te introduceren en hierdoor deze zomer menig BBQ op te spicen. Het is nog nooit zo makkelijk geweest voor retailers en consumenten om plantaardige eiwitten te omarmen en tegelijkertijd zonder zorgen volop te genieten van de smaak", aldus Natalia Tofan, Regional Sales Manager Retail, Beyond Meat.

De burger wordt precies op tijd voor het barbecueseizoen bij meer retailers uitgerold en past perfect bij Beyond Meat’s nieuwe marketingcampagne All Taste, No Worries.

De nieuwe campagne laat zien wat er echt toe doet dierenwelzijn en het maken van betere voedselkeuzes. Omdat dierenwelzijn een belangrijke drijfveer is bij het maken van een plantaardige keuze, laat Beyond Meat zien hoe iedereen toch zorgeloos van een vleesachtige maaltijd kan genieten.

Beyond Meat blijft de toegankelijkheid van hun heerlijke en voedzame plantaardige vleesopties in Nederland vergroten. De producten zijn nu al te vinden bij Albert Heijn, Jumbo, PicNic, Flink en bij leden van Superunie.

Laatste nieuws