Mastermedia en Spizarnia willen delen van hun activiteiten samenvoegen

De Mastermedia- en Spizarnia groepen, met activiteiten gericht op de groothandel van levensmiddelen in onder meer Nederland, willen verschillende entiteiten samenvoegen. De bedrijven hebben op donderdag 15 mei de Autoriteit Consument en Markt (ACM) daarvoor toestemming gevraagd.

De betrokken entiteiten binnen Mastermedia zijn voornamelijk actief in de import en export van levensmiddelen. Deze entiteiten bevinden zich in Polen, Nederland, Duitsland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk. De entiteiten bevoorraden retailers met diverse producten waaronder vleeswaren, zuivel, dranken, brood, snacks, zoetwaren, groenten en fruit en kant-en-klare maaltijden.

De betrokken entiteiten binnen Spizarnia zijn voornamelijk actief in de groothandel van levensmiddelen. Deze entiteiten zijn gevestigd in Polen, Nederland, België, Zweden, Duitsland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en bieden producten waaronder zoetwaren, koffie en thee, conserven, dranken, vleeswaren, brood, snacks en groeten en fruit aan.

Laatste nieuws