Mastermedia en Spizarnia willen delen van hun activiteiten samenvoegen

bron: FoodPro Network
De Mastermedia- en Spizarnia groepen, met activiteiten gericht op de groothandel van levensmiddelen in onder meer Nederland, willen verschillende entiteiten samenvoegen. De bedrijven hebben op donderdag 15 mei de Autoriteit Consument en Markt (ACM) daarvoor toestemming gevraagd.
De betrokken entiteiten binnen Mastermedia zijn voornamelijk actief in de import en export van levensmiddelen. Deze entiteiten bevinden zich in Polen, Nederland, Duitsland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk. De entiteiten bevoorraden retailers met diverse producten waaronder vleeswaren, zuivel, dranken, brood, snacks, zoetwaren, groenten en fruit en kant-en-klare maaltijden.
De betrokken entiteiten binnen Spizarnia zijn voornamelijk actief in de groothandel van levensmiddelen. Deze entiteiten zijn gevestigd in Polen, Nederland, België, Zweden, Duitsland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en bieden producten waaronder zoetwaren, koffie en thee, conserven, dranken, vleeswaren, brood, snacks en groeten en fruit aan.
Laatste nieuws
-
20 jun Campbell Soup geeft een pittige twist aan soepen
-
20 jun Nederlandse vlees- en zuivelvervangers zijn wereldwijd meest gezond
-
20 jun Whitepaper: Food Safety Culture
-
20 jun Beter houdbaarheidsbeheer in de sector van verse kant-en-klaar maaltijden
-
19 jun Bestuur Arla en DMK stemmen in met fusie
-
19 jun Unilever overweegt Brits snacksmerk te verkopen
-
19 jun Europese Commissie kijkt naar marktmacht chocoladefabrikant Mars volgens Reuters
-
19 jun Duurdere chocolade leidt tot hogere voedselprijzen in VK
-
19 jun Fonterra wil in Studholme hoogwaardige eiwitten gaan produceren
-
19 jun Nestlé wil sneller groeien via reclame en marketing
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan