Online foodomzet naar 700 miljoen
10 mrt 2016 14:19
bron: foodpro
bron: foodpro
AMSTERDAM – Thuiswinkel.org is vandaag met nieuwe cijfers bekomen aangaande de online foodomzet. Deze zijn vorig jaar met liefst 40% gestegen naar 700 miljoen.
Naarmate het jaar vorderde werd ook de groei sterker. In het laatste kwartaal lag deze zelfs op 54 procent.
Ook voor de komende jaren wordt een aanzienlijke groei verwacht. Analisten verwachten dat de online foodomzet over 10 jaar goed is voor 10% van de totale omzet.
Bron: Thuiswinkel.org
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Voedingsspeciaalzaken verkopen meer producten
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei ING: 'Druk op aanbod grondstoffen tempert productie voedingsindustrie'
-
17 mei GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
-
17 mei Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
-
17 mei Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
16 mei Albert Heijn investeert in de toekomst van de eigen varkensketen en verbetert dierenwelzijn
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan