Ook Dirk en Deka zetten in op Big Data
31 mrt 2016 08:33
bron: foodpro
bron: foodpro
WOERDEN – Dirk en Dekamarkt gaan actiever aan de gang met Big Data. Beide supermarktketens gaan actiever aan de gang met het verzamelen en analyseren van klantendata. Beide ketens zijn al sinds 2010 bezig met big data, maar gaan dit nu verder uitbreiden.
Het gebruik van de informatie moet met name zorgen voor verbetering (of optimalisatie) van de assortimentssamenstelling bij beide bedrijven.
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Voedingsspeciaalzaken verkopen meer producten
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei ING: 'Druk op aanbod grondstoffen tempert productie voedingsindustrie'
-
17 mei GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
-
17 mei Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
-
17 mei Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
16 mei Albert Heijn investeert in de toekomst van de eigen varkensketen en verbetert dierenwelzijn
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan