Jumbo Innovatie Lab op zoek naar nieuwe productideeën
bron: FoodPro Network
VEGHEL - Jumbo pakt door met het Jumbo Innovatie Lab. Jumbo roept productontwikkelaars en leveranciers opnieuw op om goede ideeën voor vernieuwende producten te delen, om zo klanten te verrassen met vernieuwende producten. Jumbo zoekt met name vernieuwende producten die lekker en gezond eten zijn en voor iedereen gemakkelijk te maken.
Podium voor starters
De supermarktketen werkt samen met leveranciers en productontwikkelaars aan innovatieve producten. Vorig jaar zijn ze gestart met het Jumbo Innovatie Lab, een vervolg op het Jumbo Huismerk Lab. “Dit jaar opent het lab opnieuw haar deuren, maar dan voor nieuwe leveranciers en startende productontwikkelaars”, aldus Ed van Weerd, directeur Commercie van Jumbo.
Het Jumbo Innovatie Lab bestaat uit verschillende edities per jaar, met steeds een wisselend thema. Uit de eerste editie kwamen veel nieuwe innovatieve producten voort zoals de boerenkoolburger en de ontbijtmuffins bakmix in een weckpot.
Producten echt in winkel
Leveranciers en productontwikkelaars mogen meerdere productideeën insturen. Specialisten van Jumbo beoordelen alle inzendingen. Vervolgens mogen de geselecteerde leveranciers hun product presenteren aan het expertpanel en enkele klanten van Jumbo. Als zij enthousiast zijn, maakt de Jumbo met de leverancier een plan om het product zo snel mogelijk in de Jumbo winkels te lanceren.
Laatste nieuws
-
20 jun Campbell Soup geeft een pittige twist aan soepen
-
20 jun Nederlandse vlees- en zuivelvervangers zijn wereldwijd meest gezond
-
20 jun Whitepaper: Food Safety Culture
-
20 jun Beter houdbaarheidsbeheer in de sector van verse kant-en-klaar maaltijden
-
19 jun Bestuur Arla en DMK stemmen in met fusie
-
19 jun Unilever overweegt Brits snacksmerk te verkopen
-
19 jun Europese Commissie kijkt naar marktmacht chocoladefabrikant Mars volgens Reuters
-
19 jun Duurdere chocolade leidt tot hogere voedselprijzen in VK
-
19 jun Fonterra wil in Studholme hoogwaardige eiwitten gaan produceren
-
19 jun Nestlé wil sneller groeien via reclame en marketing
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan