Aldi maakt ook online de stap naar China
bron: FoodPro Network
BEIJING - Aldi gaat vanaf deze maand in China enkele Duitse producten, zoals wijn, snacks en ontbijtproducten, online aanbieden. De verkoop zal lopen via het verkoopplatform van Alibaba, Tmall Global.
De Duitse discounter start vanaf 20 maart met een beperkt assortiment bij een beperkt publiek. Vanaf 25 april moet er voor iedereen een uitgebreider assortiment beschikbaar zijn. In de winkel van Aldi op Tmall kunnen Chinese consumenten enkele huismerken van Aldi aanschaffen.
Chinese consumenten krijgen steeds meer interesse in Duitse producten, aldus Terry von Bibra, manager van Alibaba Europe.
Ahold Delhaize
Eerder experimenteerde Ahold Delhaize een tijdje met de verkoop van Nederlandse producten op Tmall. Dat proefproject werd begin dit jaar stopgezet.
Laatste nieuws
-
11 jul Ferrero bevestigt overname Kellogg
-
11 jul Nederlander Jochanan Senf wordt topman bij Ben & Jerry's
-
11 jul 6 tips voor het vertalen van etiketten
-
11 jul Slimme winkelwagens met kassafunctie in de VS (video)
-
11 jul Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
-
10 jul FrieslandCampina breidt distributieafspraken met IMCD uit
-
10 jul Ferrero wil Kellogg overnemen
-
10 jul Carrefour opent automatische winkels in Frankrijk
-
10 jul Van Milaan tot New York: zo bewaakt Campari zijn kenmerkende smaak
-
10 jul Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan