De online bierwinkel begint met 220 verschillende speciaalbieren.
Heineken investeert in online bierwinkel Beerwulf
bron: FoodPro Network
AMSTERDAM - Heineken investeert in de online bierwinkel Beerwulf. Beerwulf heeft grote Europese ambities.
‘We zien een kans in het combineren van de snelle ontwikkeling van speciaal bier en de mogelijkheden van e-commerce. Omdat ook Heineken deze kans ziet en omarmt, heeft zij gekozen om als enig aandeelhouder stevig in Beerwulf te investeren. Dit biedt ons de mogelijkheid om snel kwaliteit en schaal te realiseren. Heineken onderschrijft onze ambitie het grootste en beste online bierplatform van Europa te bouwen waar alle brouwers en de bierliefhebbers een belangrijke rol spelen’, aldus de initiatiefnemers op de website Beerwulf.com.
Beerwulf presenteert zich als een servicepunt voor het online bestellen van bieren en ziet zichzelf als een concurrent van supermarkten. De prijzen liggen op hetzelfde niveau als in de supermarkten, voor 16.00 besteld is morgen in huis en de verzending is gratis vanaf 20 bieren. Het team van Beerwulf bestaat uit louter professsionals met een achtergrond in de biermarkt en/of e-commerce.
Laatste nieuws
-
11 jul Ferrero bevestigt overname Kellogg
-
11 jul Nederlander Jochanan Senf wordt topman bij Ben & Jerry's
-
11 jul 6 tips voor het vertalen van etiketten
-
11 jul Slimme winkelwagens met kassafunctie in de VS (video)
-
11 jul Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
-
10 jul FrieslandCampina breidt distributieafspraken met IMCD uit
-
10 jul Ferrero wil Kellogg overnemen
-
10 jul Carrefour opent automatische winkels in Frankrijk
-
10 jul Van Milaan tot New York: zo bewaakt Campari zijn kenmerkende smaak
-
10 jul Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan