Marktonderzoek: uw klant, uw onderzoek, uw resultaat
bron: FoodPro Network
UTRECHT - Hoe meet u een food concept, een nieuwe receptuur of aanpassing van uw product? Voor een optimaal beeld van de consument kunt u kiezen voor een test die exclusief is én landelijk gespreid. Hierbij zijn onze Test Centres cruciaal voor FMCG en retail merken.
Smaakonderzoek zonder ruis
Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden.
We werken uitsluitend met respondenten die wij zelf werven. Zij stromen continu vers in en geven hun mening. Onze onderzoekslocaties zijn uniform ingericht en zijn dagelijks beschikbaar - ook in de avonden (werkenden) en in het weekend.
De benadering van enquêteurs en de presentatie (op bijvoorbeeld de juiste temperatuur) van uw producten is wezenlijk voor het onderzoek. Alle interviewers van Mobiel Centre zijn getraind, worden continu gemonitord en volgen per project specifieke instructies. Hierbij is continu controle van supervisors, zij zijn sensorisch geschoold.
Test Centre Utrecht in het AD
Al zo'n 25 jaar is Mobiel Centre Marktonderzoek actief in het hart van Utrecht. “Een smaaktest in het centrum van Utrecht is écht een smaaktest…” Voor het Algemeen Dagblad schreef Tosca de Jong er een bijdrage over. Het kunnen koekjes zijn, maar ook ijsjes of pasta…
√ Klik hier voor het artikel.
Proeven of een pilot proberen?
Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.
√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, test methoden, rapportages en analyses.
√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.
√ Klik hier voor ons vorige artikel met vijf checkpoints marktonderzoek.
Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.
Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:
FOOD
o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.
RETAIL
o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.
Laatste nieuws
-
03 mei Voedselprijzen voor het eerst sinds juli weer gestegen
-
03 mei Grootste YouTuber ter wereld lanceert chocolade in Nederland
-
03 mei Duitse bedrijven produceerden in 2023 voor 583,2 miljoen euro vleesvervangers
-
03 mei Veel akkerbouwers verliezen inkomsten door weersextremen
-
03 mei Zuivelbedrijven moet inspelen op daling van de melkaanvoer
-
03 mei Duurzaam melkveebedrijf doet het ook economisch beter volgens WUR
-
03 mei Is het voor u belangrijk om onder hoge snelheid verpakte goederen te wegen en etiketteren? (video)
-
02 mei Plukon Food Group neemt ook HKScan Denmark A/S over
-
02 mei Unilever: import en export met Rusland gestopt
-
02 mei Supermarkten maken schapruimte vrij voor shakes en eiwitrepen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan