Waarom Lidl zijn medewerkers nu zelfs in GTST werft
bron: www.werf-en.nl
HUIZEN - Lidl heeft een heel nieuwe plek gevonden om personeel te werven: in Goede Tijden, Slechte Tijden. Hoe kwam die samenwerking met de langlopende soap tot stand?
Dat de programma’s van RTL4 volop worden gebruikt voor product placement, dat mag bekend worden verondersteld. Maar voor zover bekend is Lidl het eerste bedrijf dat ook kans ziet zich als werkgever ín een programma te promoten. Vanaf maandag 6 november is er in het fictieve GTST-dorp Meerdijk in elk geval een filiaal van de discountsupermarkt te vinden.
De nieuwe Lidl is niet alleen de plek waar de soapies hun dagelijkse boodschappen doen, het is ook de werkplek van een van de personages. De supermarktketen wil zich hiermee als veelzijdig werkgever op de kaart zetten, vertelt Lianne Toebes, manager arbeidsmarktcommunicatie & recruitment bij Lidl Nederland.
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Lagere omzet en marge voor Corbion
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan