Carrefour verschuift transformatieplan naar januari

14-11 08:11 | bron: FoodPro Network

PARIJS - Supermarktketen Carrefour wilde graag nog voor het einde van het jaar zijn nieuwe transformatieplan presenteren, maar de directie voelt zich gedwongen de deadline te verschuiven naar januari.

De reden om de nieuwe strategie van het bedrijf pas in het nieuwe jaar vrij te geven lijkt eenvoudig: Carrefour is bang voor stakingen. De feestdagen zijn van een dusdanig groot belang dat de Franse retailer heeft besloten om het transformatieplan van het concern pas in het nieuwe jaar bekend te maken. 

Door de verschuiving van de deadline is de algemene verwachting dat er in het nieuwe jaar drastische maatregelen genomen worden bij Carrefour. 



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 jan Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
17 jan RIKILT krijgt er belangrijke Europese taak voor voedselveiligheid bij
17 jan Nestlé verkoopt Amerikaanse snoeptak aan Nutella-maker Ferrero
17 jan Mocca d’Or gaat nieuwe marktsegmenten betreden
17 jan AB InBev zoekt expansie in Australië
17 jan Barbell Butcher’s Beef Jerky nice to meat you!
17 jan Bekijk de recalls in de voedingsindustrie (EU)
16 jan Slechts 4 op de 10 kinderen eten genoeg groente en fruit
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie