Carrefour verschuift transformatieplan naar januari
14 nov 2017 08:11
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
PARIJS - Supermarktketen Carrefour wilde graag nog voor het einde van het jaar zijn nieuwe transformatieplan presenteren, maar de directie voelt zich gedwongen de deadline te verschuiven naar januari.
De reden om de nieuwe strategie van het bedrijf pas in het nieuwe jaar vrij te geven lijkt eenvoudig: Carrefour is bang voor stakingen. De feestdagen zijn van een dusdanig groot belang dat de Franse retailer heeft besloten om het transformatieplan van het concern pas in het nieuwe jaar bekend te maken.
Door de verschuiving van de deadline is de algemene verwachting dat er in het nieuwe jaar drastische maatregelen genomen worden bij Carrefour.
Laatste nieuws
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan